چهارشنبه 18 مهر 1403

رم با ده‌روسی بد کرد / آشتی توتی با رفیق قدیمی: متاسفم دانیله!

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
رم با ده‌روسی بد کرد / آشتی توتی با رفیق قدیمی: متاسفم دانیله!

فرانچسکو توتی، اسطوره رم، درباره اخراج همبازی قدیمی‌اش دانیله ده‌روسی از جالوروسی صحبت کرد.

به گزارش "ورزش سه"، فرانچسکو توتی به عنوان اسطوره شماره یک باشگاه رم با یکی دیگر از ستاره‌های محبوب جالوروسی، دانیله ده‌روسی رابطه‌ای پر فراز و نشیب داشته است.

زمانی این دو به عنوان دو تا از بهترین و محبوب‌ترین بازیکنان رم در میدان حضور داشتند و به نظر می‌رسید رابطه‌ای صمیمی دارند. اما چیزی نگذشت که بین توتی و ده‌روسی اصطکاک بوجود آمد. تنش‌ها در رابطه این دو به خصوص از زمان جدایی توتی از باشگاه بیشتر شد و از زمان نشستن ده‌روسی روی نیمکت مربی‌گری رم اوج گرفت.

ده‌روسی در حالی روی نیمکت تیم سابقش نشست که جانشین مورینیو شده بود. مورینیویی که به شکلی غیرمنتظره اخراج شده بود. دست تقدیر باعث شد ده‌روسی هم در فصل جاری به شکلی غیرمنتظره و در شروع فصل اخراج شود و یوریچ جای او را پر کند.

توتی که بلافاصله بعد از اخراج ده‌روسی گفته بود با او مشکلی ندارد. امروز بار دیگر درباره همبازی سابقش صحبت کرد. در مصاحبه قبلی فرانچسکو توتی، هواداران متوجه شدند که او به هیچ وجه کلمه‌ای مبنی بر اینکه از اخراج ده‌روسی ناراحت شده به زبان نمی‌آورد.

فرانچسکو امروز برای اینکه به این جنجالها پایان بدهد به صورت مستقیم به اخراج ده‌روسی پرداخت و گفت:" اخراج ده‌روسی؟ هیچکس دانیله را بهتر از من نمی‌شناسد. به خاطر اتفاقی که برایش افتاد واقعا متاسفم. به خاطر اینکه زمان‌بندی این تصمیم خیلی بد بد و باشگاه تصمیمی که گرفته بود را بد اجرا کرد. ولی این چیزها در فوتبال اتفاق می‌افتد. مربیان و فوتبالیست بعد از این اتفاقات تلخ دوباره سرپا می‌شوند و از نو شروع می‌کنند".

رم با ده‌روسی بد کرد / آشتی توتی با رفیق قدیمی: متاسفم دانیله! 2
رم با ده‌روسی بد کرد / آشتی توتی با رفیق قدیمی: متاسفم دانیله! 3