یک‌شنبه 1 مهر 1403

رنس 1-1 پاری سن ژرمن / ستاره ژاپنی شب انریکه را خراب کرد

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
رنس 1-1 پاری سن ژرمن / ستاره ژاپنی شب انریکه را خراب کرد

سریال پیروزی‌های پاری سن ژرمن با تساوی 1-1 مقابل رنس به پایان رسید.

به گزارش "ورزش سه"، پاری سن ژرمن در هفته پنجم لیگ یک فرانسه مهمان رنس بود و در حالی‌که به صورت کامل مالک توپ و میدان بود و 78 درصد مالکیت توپ را برعهده داشت، در نهایت به تساوی 1-1 دست یافت و نتوانست نوار پیروزی‌هایش را ادامه دهد.

بازی را پاری سن ژرمن بهتر آغاز کرد اما رنس بود که توانست گل اول را به ثمر برساند. در دقیقه 9 بازی روی حمله‌ای و در شلوغی محوطه جریمه کیتو ناکامورا به توپ رسید و دروازه را باز کرد.

پس از این گل رنس کاملا عقب کشید و پی‌اس‌جی برای زدن گل مساوی حملات پرتعدادش را آغاز کرد. یکی از جدی‌ترین موقعیت‌ها در دقیقه 21 بود شوت لی کانگ این بود که با واکنش دروازه‌بان دفع شد.

پس از آن شوت کولو موانی هم در نیمه اول با سیو زیبای دروازه‌بان مواجه شد تا در پایان نیمه اول بازی تیم میزبان باشد که برنده به رختکن می‌رود.

نیمه دوم را هم پی‌اس‌جی بهتر آغاز کرد و پس از چند حمله پشت سر هم، عثمان دمبله در دقیقه 68 حساب کار را مساوی کرد. او روی پاس ژوائو نوس در زاویه بسته به توپ رسید و توپ را وارد دروازه کرد.

در ادامه این بازی شاگردان لوئیس انریکه تلاش زیادی کردند تا گل برتری را به ثمر برسانند اما رنس به خوبی از یک امتیازش دفاع کرد و در نهایت بازی با نتیجه مساوی به پایان رسید.

رنس 1-1 پاری سن ژرمن / ستاره ژاپنی شب انریکه را خراب کرد 2
رنس 1-1 پاری سن ژرمن / ستاره ژاپنی شب انریکه را خراب کرد 3