شنبه 7 مهر 1403

رنگرز: بخش زیادی از افتخارات کشتی توسط مازندرانی‌ها کسب شده / امیدوارم این میزبانی‌ها سهم استان در تیم‌های ملی کشتی را ارتقا دهد

خبرگزاری دانا مشاهده در مرجع
رنگرز: بخش زیادی از افتخارات کشتی توسط مازندرانی‌ها کسب شده / امیدوارم این میزبانی‌ها سهم استان در تیم‌های ملی کشتی را ارتقا دهد

مدیرکل ورزش و جوانان استان مازندران گفت: امیدوارم میزبانی‌ها از رقابت‌های بین‌المللی کشتی باعث ارتقای سهم استان در تیم‌های ملی شود.

به گزارش خبرنگار ورزشی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حسن رنگرز قهرمان سابق کشتی فرنگی جهان و مدیرکل ورزش و جوانان استان مازندران، پیرامون میزبانی این استان از رقابت‌های بین‌المللی کشتی آزاد جام تختی اظهار داشت: تقریبا در بازه زمانی یک ماه گذشته برای سومین مرتبه میزبان سومین رویداد بین‌المللی در کشتی هستیم. رقابت‌های جام عبدالله موحد و جام شهید هاشمی‌نژاد نیز به نوعی از مراحل انتخابی تیم ملی بودند که همانند جام تختی میزبانی‌اش به مازندران سپرده شد.

وی در ادامه بیان داشت: بعد از گذشت یک دهه، تنکابن بار دیگر میزبانی جام تختی را بر عهده گرفت که امیدوارم میزبان شایسته‌ای از جام جهان پهلوان تختی باشیم و میهمانان داخلی و خارجی از میزبانی تنکابن از این رقابت‌ها رضایت داشته باشند.

مدیرکل ورزش و جوانان مازندران که از نزدیک نظاره‌گر رقابت های کشتی جام تختی بوده، خاطرنشان ساخت: این رقابت‌ها به عنوان مرحله نهایی انتخابی تیم ملی کشتی آزاد بوده و امیدوارم این میزبانی‌ها سهم مازندران را در تیم‌های ملی کشتی ارتقا دهد. کشتی مازندران سهم زیادی در تاریخ کشتی ایران داشته و بخشی زیادی از افتخارآفرینی ها توسط کشتی‌گیران این استان به دست آمده.

رنگرز در پایان گفت: امیدوارم مثل سال گذشته که نیمی از ملی پوشان کشتی آزاد در مسابقات قهرمانی جهان متعلق به استان مازندران بوده، این بار نیز سهم و جایگاه کشتی مازندران در تیم‌های ملی محفوظ باشد.

انتهای پیام /