جمعه 4 آبان 1403

رهبر معظم انقلاب: از پایه‌های جنگ روانی، بزرگ‌نمایی دشمنان ملت ایران بوده است / قبول سبک زندگی دشمن، نتیجه بزرگ‌نمایی دشمن است + فیلم

خبرگزاری دانشجو مشاهده در مرجع
رهبر معظم انقلاب: از پایه‌های جنگ روانی، بزرگ‌نمایی دشمنان ملت ایران بوده است / قبول سبک زندگی دشمن، نتیجه بزرگ‌نمایی دشمن است + فیلم

حضرت آیت الله خامنه‌ای با اشاره به بزرگنمایی‌های دشمتن در بعد‌های مختلف افزودند: یکی از نتایج بزرگ‌نمایی دشمن این است که فرهنگ او را، رسومات او را، آداب زندگی او را، سبک زندگی او را قبول میکنیم، میپذیریم؛ ببینید، خب، این جنگ روانی دشمن است.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، حضرت آیت الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی، 24 مرداد ماه در دیدار با دست‌اندرکاران کنگره ملی شهدای استان کهگیلویه و بویر احمد به ایراد سخنرانی پرداختند.

رهبر انقلاب در این دیدار گفتند: یک عده‌ای هستند که وقتی حرف میزنند یا وقتی چیز مینویسند، افتخار میکنند که یک لغت فرنگی به کار ببرند؛ افتخار میکنند که تعبیر ایرانی‌اش را به کار نبرند، تعبیر فرنگی‌اش را به کار ببرند.

ایشان با اشاره به بزرگنمایی‌های دشمتن در بعدهای مختلف افزودند: یکی از نتایج بزرگ‌نمایی دشمن این است که فرهنگ او را، رسومات او را، آداب زندگی او را، سبک زندگی او را قبول میکنیم، میپذیریم؛ ببینید، خب، این جنگ روانی دشمن است.

متن کامل سخنرانی معظم له را در ادامه مشاهده می‌کند:

بسم الله الرحمن الرحیم (1) و الحمد لله رب العالمین و الصلاه و السلام علی سیدنا ابی‌القاسم المصطفی محمد و علی آله الاطیبین الاطهرین المنتجبین سیما بقیه الله فی الارضین. خیلی خوش آمدید برادران عزیز و خواهران عزیزی که تشریف دارید. اولاً من صمیمانه تشکر میکنم از همه‌ی شما برای اینکه توجه کردید به این وظیفه‌ی بزرگ و فریضه‌ی عظیم؛ یعنی زنده نگهداشتن یاد شهدا. «شهادت» یک ذخیره است؛ فداکاری جوان‌های یک ملت یک پشتوانه‌ی عظیم معنوی و مادی برای پیشرفت یک ملت است. این را باید نگه داشت، این را باید حفظ کرد؛ نباید گذاشت از دست برود، به فراموشی سپرده بشود یا احیاناً تحریف بشود. اهمیت کار شما اینجا است که این ذخیره را دارید حفظ میکنید.