دوشنبه 7 آبان 1403

روابط سرد مربی و شاگرد سردتر می‌شود / لوا تک به تک را از دست داد: ژاوی فحش داد!

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
روابط سرد مربی و شاگرد سردتر می‌شود / لوا تک به تک را از دست داد: ژاوی فحش داد!

فرصت‌سوزی‌های روبرت لواندوفسکی در دیدار بارسا مقابل والنسیا ژاوی را آنقدر عصبانی کرده بود که او کنار زمین به ستاره لهستانی تیمش فحاشی کرد.

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا شنبه‌شب در مستایا نتوانست به سه امتیازی که به آن نیاز مبرم داشت دست پیدا کند و در نهایت مجبور شد با تساوی 1-1 به خانه برگردد.

بسیاری از هواداران فرصت‌سوزی‌های روبرت لواندوفسکی را یکی از مهم‌ترین عوامل ناکامی تیم‌شان در پیروزی بر والنسیا می‌دانستند و امروز تصاویری از بازی منتشر شده که نشان می‌دهد ژاوی در جریان بازی نظر مشابهی داشته است.

لواندوفسکی که مهاجم مرکزی بارسا بود در این بازی هم در گلزنی ناکام ماند تا آمار گلزنی او در این فصل همچنان روی عدد 8 ثابت بماند. عده‌ای از هواداران می‌گویند حتی از زمان گرم کردن بازیکنان بارسا در والنسیا می‌شد فهمید که لواندوفسکی قادر به گلزنی نخواهد بود. هواداران اشاره می‌کنند که لواندوفسکی در جریان گرم کردن بارسا چندین بار به سمت دروازه دیه‌گو دروازه‌بان جوان این تیم شلیک کرد، ولی هرگز نتوانست توپ را وارد دروازه کند.

امروز تصاویری از ژاوی در کنار خط منتشر شده که نشان می‌دهد او به‌خاطر از دست رفتن موقعیت‌های متعدد تیمش مقابل دروازه والنسیا تا سرحد جنون عصبانی شده است. فیلمی که در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده ژاوی را در حال فریاد زدن نشان می‌دهد و بعد از لب‌خوانی مشخص است که او درحالی‌که لواندوفسکی یک فرصت تک به تک را از دست داده به او فحاشی می‌کند.

روابط سرد مربی و شاگرد سردتر می‌شود / لوا تک به تک را از دست داد: ژاوی فحش داد! 2