سه‌شنبه 17 مهر 1403

روایت عجیب مدیر ورزشی سابق پالرمو:/ کاوانی را برای عقد قرارداد در خانه حبس کردم!

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
روایت عجیب مدیر ورزشی سابق پالرمو:/ کاوانی را برای عقد قرارداد در خانه حبس کردم!

رینو فوسکی، مدیر ورزشی سابق پالرمو، خاطره عجیبی از نحوه به خدمت گرفتن ادینسون کاوانی در سال 2007 را مطرح کرد.

به گزارش "ورزش سه"، رینو فوسکی مدیر ورزشی باتجربه و نام آشنای فوتبال ایتالیا که سابقه فعالیت در باشگاه‌های جنوا، تورینو، پالرمو و پادوا را در کارنامه دارد، شب گذشته جایزه بهترین مدیر ورزشی تاریخ باشگاه قدیمی پالرمو را از آن خود کرد.

او پس از کسب این عنوان در گفت‌وگو با رسانه فوتبال ایتالیا، خاطرات جالبی از دوران حضورش در پالرمو علی‌الخصوص در رابطه با دلیل منتفی شدن پیوستن الکساندر پاتو به این تیم و همچنین نحوه جذب عجیب ادیسون کاوانی مطرح کرد.

فوسکی در این مورد گفت: "تابستان 2007 بود که مهاجمان زیادی را برای به خدمت گرفتن زیر نظر داشتیم. ابتدا نظرمان روی الکساندر پاتوی برزیلی رفت تا اینکه چند واسطه ادیسون کاوانی را به ما پیشنهاد دادند.

وقتی عملکرد کاوانی در تیم قبلی‌اش را دیدیم به کلی بیخیال پاتو شدیم و تمام تمرکزمان معطوف به توافق با ادینسون کاوانی شد. در آن روزها علاوه بر پالرمو، چند تیم مطرح ایتالیایی دیگر از جمله میلان نیز به دنبال جذب کاوانی بودند.

من او را هر طور که بود برای مذاکره به پالرمو کشاندم. ابتدا قصد داشتم در هتل مذاکرات با او را پیش ببرم، اما ترسیدم که تیم‌های دیگر هم به سراغش بیایند و انتقالش با پالرمو منتفی شود.

بنابراین او را به خانه خودم بردم و نزدیک به دو روز از او میزبانی کردم. میزبانی که چه عرض کنم، به نوعی او را در منزلم حبس کردم تا از دید سایر مذاکره‌کننده‌ها مخفی بماند و بتوانم باهاش توافق کنم. همین هم شد و کاوانی را با قراردادی چهارساله به خدمت گرفتیم.

روایت عجیب مدیر ورزشی سابق پالرمو:/ کاوانی را برای عقد قرارداد در خانه حبس کردم! 2