جمعه 8 تیر 1403

روبرتو مارتینز: / رونالدو فیکس است، برای جیمی‌جامپ فکری بکنید!

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
روبرتو مارتینز: / رونالدو فیکس است، برای جیمی‌جامپ فکری بکنید!

روبرتو مارتینز، سرمربی پرتغال، گفت در بازی فردا مقابل گرجستان هم کریستیانو رونالدو فیکس خواهد بود.

به گزارش "ورزش سه"، پرتغال فردا در آخرین و سومین بازی خود در مرحله گروهی یورو 2024 به مصاف گرجستان می‌رود. گرجستانی که در اولین حضور خود در این تورنمنت از دو بازی اولش یک امتیاز به دست آورده و همچنان برای صعود امیدوار است هر چند می‌داند مقابل تیم بزرگی مثل پرتغال کار دشواری در پیش دارد.

روبرتو مارتینز، سرمربی پرتغال، در نشست خبری پیش از این مسابقه گفت پرتغال با اینکه صعودش را قطعی کرده ولی گرجستان را دست کم نگرفته و برای ارائه یک بازی زیبا به میدان می‌رود.

ارزیابی مارتینز از گرجستان؟ ما برای پیروزی آماده شده‌ایم. این بازی مهمی است. گرجستان تورنمنت جذابی داشته و حتی می‌توانست چک را ببرد. آنها با کیفیت فوتبال‌شان من را غافلگیر کردند. باید این بازی را هم ببریم تا با روحیه بالا به مرحله بعد برویم.

از سیاست چرخشی برای بازیکنان پرتغال استفاده می‌کنی؟ دوست ندارم درباره ترکیب صحبت کنم. فقط این را می‌توانم تایید کنم که دیوگو کاستا حتما درون دروازه است. من برای ژوزه سا و روی پاتریسیو احترام قائلم ولی تصمیم این است که با کاستا بازی کنیم.

درخشش فرانسیسکو کونسیسائو در این یورو؟ چیکو بازی قبل کارت زرد گرفته و البته نه به خاطر خطا در زمین مسابقه. البته این مساله مهمی نیست و من معتقدم او می‌تواند فردا بازی کند.

جنجال درباره نارضایتی ژوائو فلیکس؟ بازی در تیم ملی مهمترین اتفاق برای یک فوتبالیست است و همه می‌خواهند بازی کنند. همه می‌خواهیم ببریم و بچه‌ها در تمرین بی‌نظیرند. ژوائو آماده است. نمی‌توانم درباره گزارشهای روزنامه‌ها نظر بدهم. این را می‌دانم که ژوائو بازیکنی در کلاس جهانی است و کیفیتی استثنایی دارد.

کریستیانو رونالدو؟ کریستیانو فیکس خواهد بود. او فصل گذشته دقایق زیادی در باشگاهش بازی کرده و کاملا آماده است. کریس بازیکنی باتجربه است که هواداران دوستش دارند. امیدوارم در بازی فردا جیمی جامپ نداشته باشیم چرا که دوست نداریم فوتبال را اینطور ببینیم.

روبرتو مارتینز: / رونالدو فیکس است، برای جیمی‌جامپ فکری بکنید! 2