دوشنبه 16 مهر 1403

رودریگو دی‌پل:/ خود مسی نمی‌داند به جام جهانی بعدی می‌رسد یا نه!

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
رودریگو دی‌پل:/ خود مسی نمی‌داند به جام جهانی بعدی می‌رسد یا نه!

رودریگو دی‌پل درباره نظر لیونل مسی درباره حضور در جام جهانی 2026 با تیم ملی آرژانتین توضیح داد.

به گزارش "ورزش سه"، در حال حاضر در تیم ملی آرژانتین کمتر کسی به اندازه رودریگو دی‌پل می‌تواند ادعا کند به لیونل مسی نزدیک است. ستاره اتلتیکو مادرید هر زمان که با پیراهن آرژانتین به میدان می‌رود آماده است تا در هر درگیری در زمین هواخواه کاپیتان مسی در بیاید و به همین علت است که از او گاهی به عنوان بادیگارد مسی یاد می‌شود.

به همین خاطر است که دی‌پل بارها با این سوال مواجه شده که لئو مسی واقعا درباره جام جهانی 2026 چه فکر می‌کند؟ کاپیتان آلبی‌سلسته واقعا مشتاق است که در این تورنمنت بازی کرده و برای فتح دوباره جام جهانی تلاش کند؟

شبکه سی‌ان‌ان در مصاحبه اخیرش این سوال را از رودریگو دی‌پل پرسید و ستاره آرژانتینی اتلتیکو مادرید گفت: "مسی تازه به میدان برگشته و دو گل هم برای تیمش زده. او از کوپا آمه‌ریکا دیگر بازی نکرده بود. حتما یادتان هست که لئو از ناحیه مچ پا آسیب دید. اگر نظر من را بپرسید، خب مشخص است، من دوست دارم لئو سال‌های سال بازی کند و من شخصا از بازی کردن کنار او خیلی لذت می‌برم".

دی‌پل در ادامه گفت: "ولی اگر نظرم را به عنوان کسی که مسی را از نزدیک دنبال می‌کند می‌پرسید باید بگویم حضور او در جام جهانی بعدی بستگی به شرایط فیزیکی‌اش دارد. ما در تیم ملی آرژانتین با تمام وجود امیدواریم که لئو در جام جهانی باشد. چرا که حضور او چه در زمین و چه بیرون از زمین برای ما خیلی اهمیت دارد. الان شاید خود لئو هم نداند که آن موقع چه شرایط بدنی‌ای دارد".

رودریگو دی‌پل:/ خود مسی نمی‌داند به جام جهانی بعدی می‌رسد یا نه! 2