سه‌شنبه 29 خرداد 1403

رودری: اسپانیا برای قهرمانی در اروپا آماده است

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
رودری: اسپانیا برای قهرمانی در اروپا آماده است

رودری، هافبک تیم ملی اسپانیا، می‌گوید آن‌ها برای قهرمانی در یورو به آلمان سفر کرده‌اند.

به گزارش "ورزش سه"، رودری همراه لوئیس دلافوئنته در نشست خبری پیش از بازی مقابل کرواسی شرکت کرد.

هافبک منچسترسیتی قبل از اولین بازی اسپانیا در گروه B یورو 2024 مقابل کرواسی به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.

رودری ابتدا درباره یوشکو گواردیول گفت:"من با وینگری که قرار است فردا بازی کند، صحبت نکرده‌ام. او یکی از بازیکنان بزرگ باشگاه ما است. او به روشی بسیار طبیعی خود را با پست وینگر وفق داده است. بخش بزرگی از خطر کرواسی از همین پست ناشی می‌شود.

مودریچ کرواسی را به عنوان مدعی قهرمانی می‌بیند؟

ما خیلی همدیگر را می‌شناسیم. هر دوی ما بیشتر بازی خود را در خط میانی انجام می‌دهیم. آن‌ها بهترین هافبک‌های جهان را دارند و داشته‌اند. کروات‌ها هرگز فرم خود را در بازی از دست نمی‌دهند، سخت‌ترین کار فردا این است که ببینیم چگونه رقابت می‌کنند. ما باید خیلی مراقب باشیم.

یورو؟

سرگیجه زمانی که یک یورو یا تورنمنت دیگری را با یک باشگاه یا تیم ملی شروع می‌کنید، یکسان است. همیشه این استرس وجود دارد. هدف اصلی ما این است که رقابت کنیم تا نشان دهیم اسپانیا برای قهرمانی در جام ملت‌های اروپا بازگشته است. در این مسابقات شما فریا انجام هیچگونه اشتباهی را ندارید.

بازوبند کاپیتان؟

رهبری و کاپیتانی الگویی برای پیروی ندارد. در مورد خودم، من مجبور شدم که یاد بگیرم. سرخیو بوسکتس و سرخیو راموس دو نمونه در تیم ملی بوده‌اند. یکی از بهترین اهداف این است که در طوفان آرام باشید. یک رهبر خوب در آن لحظات به همراهان خود کمک می‌کند. می‌دانیم که چقدر سخت خواهد بود. ما باید یک تیم رقابتی باشیم تا بتوانیم قهرمان اروپا شویم، اما اگر قدم به قدم پیش برویم، این اتفاق می‌افتد.

سبک و استایل؟

سبک چیزی است که شما را به پیروزی سوق می‌دهد. من سبک‌ها را نمی‌فهمم. هر رقیب متفاوت است، این اشتباه است که فکر کنید یک سبک ثابت شما را به پیروزی می‌رساند. فردا یک بازی با فشار بسیار زیاد خواهیم داشت.

یورو سخت تر است یا جام جهانی؟

قهرمانی در هر دو بسیار سخت است.

رودری: اسپانیا برای قهرمانی در اروپا آماده است 2