پنج‌شنبه 3 آبان 1403

رودری:/ رونالدو و مسی نگذاشتند اسپانیایی‌ها توپ طلا بگیرند!

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
رودری:/ رونالدو و مسی نگذاشتند اسپانیایی‌ها توپ طلا بگیرند!

رودری، هافبک منچسترسیتی معتقد است درخشش مسی و رونالدو مانع از رسیدن توپ طلا به بازیکنانی همچون ژاوی و اینیستا شد.

به گزارش "ورزش سه"، رودری هافبک میانی منچسترسیتی که نامش در بین اسامی نامرد توپ طلا در سال 2024 به چشم می‌خورد، درگفتگویی با ESPN مدعی شد بدست آوردن توپ طلا برایش همانند یک رویا دست نیافتنی و البته باارزش است.

نکنه جالب آنکه شصت و هشت سال است که هیچ بازیکن اسپانیایی موفق به تصاحب توپ طلا نشده است تا اکنون رودی فرصت بزرگی برای شکستن این طلسم دیرینه داشته باشد. رودری در این خصوص گفت:" قطعا تصاحب توپ طلا رویای من از قدیم بوده و خواهد بود.

برخی اعتقاد دارند چرا هرگز آندرس اینیستا یا ژاوی هرناندز برنده این عنوان مهم نشدند و کاملا هم درست می‌گویند. اما خب باید این نکته را در نظر بگیریم که دوران طلایی این دو هافبک مصادف با حکمرانی کریستیانو رونالدو و لیونل مسی شده بود و با درخشش آنها هیچ بازیکنی شانس تصاحب توپ طلا را نداشت. به هرحال سال های زیادی از رسیدن این جایزه به یک بازیکن اسپانیایی گذشته و امیدوارم بتوانم این مهم را بدست بیاورم تا مردم کشورم بازهم خوشحال شوند."

رودری در ادامه صحبت هایش در خصوص شانس برنده شدن دیگر بازیکنان همچون وینیسیوس جونیور گفت:" از نظر من وینی بازیکن بسیار بزرگی است و فصل خیلی خوبی را هم پشت سر گذاشت. قطعا او هم جزو مدعیان اصلی تصاحب توپ طلا به حساب می‌آید. صادقانه بگویم، بازیکنان زیادی هستند که شانس رسیدن به توپ طلا را دارند و در نهایت امیدوارم آن کسی که بیشتر از همه لیاقتش را دارد، به این دستاورد تاریخی برسد."

رودری:/ رونالدو و مسی نگذاشتند اسپانیایی‌ها توپ طلا بگیرند! 2