دوشنبه 11 تیر 1403

رودیگر احتمالا به بازی فردا برسد / ناگلزمان: آلمان از حذفی نمی‌ترسد، ما تیم دیگری هستیم

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
رودیگر احتمالا به بازی فردا برسد / ناگلزمان: آلمان از حذفی نمی‌ترسد، ما تیم دیگری هستیم

یولیان ناگلزمان، سرمربی آلمان، در نشست خبری پیش از بازی با دانمارک گفت آلمان به سبک بازی گذشته برنمی‌گردد و شرایط خوبی دارد.

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی آلمان به عنوان میزبان یورو 2024 فردا مرحله یک‌هشتم را با بازی مقابل دانمارک در شهر دورتموند آغاز می‌کند.

شاگردان ناگلزمان به دلیل انجام بازی‌های درخشان مقابل اسکاتلند و مجارستان توجه‌ها را به خود جلب کردند و از آنها به عنوان یکی از مدعیان اصلی نام برده شد. با اینکه آلمان در بازی سوم مقابل سوئیس به زحمت به تساوی رسید ولی ناگلزمان می‌گوید تیمش هیچ مشکل خاصی ندارد و به سبک بازی خود در مرحله گروهی وفادار خواهد ماند.

ارزیابی شما از دانمارک؟ دانمارک تیمی است به خوبی سازمان‌یافته که می‌تواند از پرس بالا با قدرت بدنی حداکثری به خوبی به دفاع عمقی تغییر فاز بدهد. آنها در بخشی از بازی با تمام قوا دفاع می‌کنند و در بخشی از بازی در یک‌سوم دفاعی حریف از پاسهای تک‌ضرب کوتاه استفاده می‌کنند. آنها رویهم‌رفته تیمی فیزیکی هستند که بازیکنان باتجربه زیادی دارد. دانمارک در مرحله انتخابی و در مرحله گروهی عملکرد خوبی داشته.

جو ورزشگاه سیگنال ایدونا پارک؟ این ورزشگاه معمولا جو عالی‌ای دارد. من همیشه به عنوان تیم مهمان در این استادیوم بوده‌ام ولی همیشه تحت تاثیر جو این استادیوم بودم. امیدوارم فردا سکوها با حداکثر قدرت ما را تشویق کنند.

فولکروگ فیکس خواهد بود یا هاورتز؟ به موقع تصمیم می‌گیریم که چه کسی بازی کند. قبل از شروع بازی ترکیب نهایی را اعلام می‌کنم ولی فعلا اطلاعات نمی‌توانم بدهم.

مصدومیت رودیگر؟ آنتونی خیلی مهم است. دکترها می‌گویند هر چه در توان‌شان باشد انجام می‌دهند تا او به بازی برسد. تمرین امروز خوب بود ولی در مشکلات عضلانی گاهی باید شب را صبر کنید تا ببینید فردا شرایط چطور است. در حال حاضر به نظر می‌رسد که رودیگر می‌تواند بازی کند.

آلمان در خط حمله مشکل پیدا کرده؟ نه.

ارزیابی از عملکرد آلمان در مرحله گروهی؟ مرحله گروهی خیلی جالب بود. مقابل اسکاتلند بازی راحت‌تر از چیزی بود که تصور می‌کردیم، مقابل مجارستان سخت‌تر بود و بازی مقابل سوئیس پیچیده شد. اما در نهایت توانستیم در دقایق پایانی مساوی کنیم. باید با موقعیتهای مختلف مقابله کنیم و ما این را یاد گرفته‌ایم.

آلمان باید به سبک بازی قدیمی‌اش برگردد؟ نه، اینطور فکر نمی‌کنم. در همین تورنمنت دیدید که تیمها بازی به بازی بهتر شدند. آنچه این یورو را جذاب کرده تیمهایی مثل گرجستان است که بازی به بازی بهتر شدند. واقعا جذاب است.

از عملکرد بد آلمان در تورنمنتهای قبلی در مراحل حذفی نگران نیستی؟ نه، آرامش کامل دارم. ما خوب آماده شده‌ایم و کارهایی که باید را انجام داده‌ایم. با اینحال بازی حذفی همیشه خاص است چون اجازه ندارید اشتباه کنید. البته این برای هر دو تیم صادق است.

نظرت درباره سرمربی دانمارک، کسپر هیولماند؟ اخیرا در کارگاهی در دوسلدورف او را ملاقات کردم. مرد خوبی است و من از معاشرت با او لذت بردم. برایش بهترین آرزوها را دارم ولی می‌خواهم فردا من برنده باشم نه او.

خبرهای امروز درباره مصدومیت اریکسن؟ من این خبرها را ندیدم چون مشغول تمرین خودمان بودیم. حالا که گفتید تازه فهمیدم. این تاثیری روی ما ندارد. بعید می‌دانم مصدومیت سختی باشد و انتظار دارم فردا بازی کند. اریکسن بازیکن خیلی خوبی است و امیدوارم در میدان ببینمش.

رودیگر احتمالا به بازی فردا برسد / ناگلزمان: آلمان از حذفی نمی‌ترسد، ما تیم دیگری هستیم 2