سه‌شنبه 3 مهر 1403

روزنامه‌های اسپانیا: بنزما همه چیز را می‌خواهد

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
روزنامه‌های اسپانیا: بنزما همه چیز را می‌خواهد

عناوین اصلی روزنامه‌های چاپ امروز اسپانیا به عملکرد بارسلونا و رئال مادرید در شب گذشته اشاره دارند.

به گزارش "ورزش سه"، رقابت‌های هفته سی و دوم لالیگا شب گذشته برگزار شد که تیم‌های رئال مادرید و بارسلونا موفق شدند از سد حریفانشان بگذرند.

رئال مادرید در دیدار خانگی برابر آلمریا با نتیجه 4 بر 2 پیروز شد و این بازی با هت‌تریک کریم بنزما و گلزنی رودریگوی برزیلی همراه بود.

بارسلونا مقابل رئال بتیس به برتری 4 بر صفر دست پیدا کرد و فاصله با شاگردان کارلو آنچلوتی را روی عدد 11 نگه داشت. نکته جالب این مسابقه رکوردشکنی لامین یامال 15 ساله به عنوان جوان‌ترین بازیکن بارسلونا در تاریخ مسابقات لالیگا بود.

روزنامه‌های چاپ امروز اسپانیا به عملکرد رئال و پدیده جوان بارسلونا اشاره کرده‌اند:

کریم بنزما با سه گل در بازی دیشب از هوگو سانچز گذشت و با 236 گل در رده چهارمین گلزن برتر لالیگا قرار گرفت. روزنامه مارکا با عنوان"او جام (حذفی)، لیگ قهرمانان، پیچیچی می‌خواهد" از این بازیکن فرانسوی تمجید کرده است. او با 17 گل زده تنها 2 گل با روبرت لواندوفسکی به عنوان برترین گلزن فصل جاری لالیگا فاصله دارد.

رودریگوی برزیلی در جریان برتری مقابل آلمریا یک گل زد و یک پاس دیدنی هم به کریم بنزما داد که روزنامه آ. س برای تمجید از این بازیکن عنوان "رودریگو خارق العاده است" بهره برد.

روزنامه موندودیپورتیوو با انتشار تصویری از یامال پیش از تعویض با گاوی در کنار ژاوی هرناندز از عنوان "یامال تاریخی" برای اولین بازی نوجوان 15 ساله با پیراهن بارسلونا استفاده کرده است.

نشریه اسپورت هم تیتر اصلی‌اش را به پیروزی پرگل بارسا مقابل بتیس اختصاص داده و تیتر زده:"یک شب بی‌نقص". این نشریه همچنین از پیروزی پرگل رئال مقابل آلمریا و اعتراض‌های تمام‌نشدنی وینیسیوس خبر داد.

روزنامه‌های اسپانیا: بنزما همه چیز را می‌خواهد 2
روزنامه‌های اسپانیا: بنزما همه چیز را می‌خواهد 3
روزنامه‌های اسپانیا: بنزما همه چیز را می‌خواهد 4
روزنامه‌های اسپانیا: بنزما همه چیز را می‌خواهد 5