سه‌شنبه 3 مهر 1403

روزنامه‌های اسپانیا: جشن بارسلونا

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
روزنامه‌های اسپانیا: جشن بارسلونا

بارسلونا پس از 4 سال روز گذشته به همراه هوادارانش قهرمانی در لالیگا را جشن گرفت و این تیتر اصلی روزنامه‌های کاتالانی بود.

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا در بازی هفته سی و چهارم لالیگا اسپانیول را با نتیجه 4-2 از پیش رو برداشت. برتری در دربی به بارسلونا اجازه داد تا با 85 امتیاز و اختلاف 14 امتیازی با رئال مادرید رده دومی، تنها 4 هفته مانده به پایان مسابقات، عنوان قهرمانی لالیگا را مسجل کند. بازیکنان بارسلونا که نتوانستند در زمین حریف مطابق میل‌شان شادی کنند، روز گذشته سوار بر اتوبوس در شهر همراه هواداران کسب این عنوان ارزشمند را جشن گرفتند. روزنامه‌های امروز کاتالونیا به جشن خیابانی بارسلونا پرداختند. در مقابل روزنامه‌های مادریدی ترجیح دادند سوژه‌های از رئال را روی جلد ببرند.

روزنامه مارکا تصویر دنی کارواخال، لوکا مودریچ، تونی کروس، کریم بنزما و ناچو فرناندز را در جلد اصلی چاپ کرده؛ همراه این بازیکنان تیتر "باشگاه 5 تایی‌ها" منتشر شده که اشاره به انگیزه این بازیکنان برای کسب ششمین عنوان قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا دارد.

روزنامه آ. س گفتگو با پردراگ میاتوویچ را در جلد اصلی منتشر کرده است. تیتر اصلی این گفتگو "آن گل زندگی‌ام را عوض کرد" است. صحبت‌های بازیکن سابق رئال مادرید درباره گل فینال لیگ قهرمانان اروپا در سال 1998 است که رئال موفق شد با ضربه این بازیکن صرب 1-0 از سد یوونتوس بگذرد.

موندودیپورتیوو تصاویر هواداران بارسلونا در رژه خیابانی جشن قهرمانی لالیگا را در جلد اصلی بکار برده و تیتر "Baralona" را انتخاب کرده است که شکل کاتالانی نام بارسلوناست.

روزنامه اسپورت عکس اتوبوس حامل بازیکنان تیم زنان و مردان بارسلونا در خیابان را با تیتر "شادی آبی اناری‌ها" منتشر کرده است. بارسلونا آخرین بار در سال 2019 چنین جشنی را برگزار کرده بود.

روزنامه‌های اسپانیا: جشن بارسلونا 2
روزنامه‌های اسپانیا: جشن بارسلونا 3
روزنامه‌های اسپانیا: جشن بارسلونا 4
روزنامه‌های اسپانیا: جشن بارسلونا 5