سه‌شنبه 3 مهر 1403

روزنامه‌های اسپانیا: رئال ناک اوت شد

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
روزنامه‌های اسپانیا: رئال ناک اوت شد

شکست سنگین و باورنکردنی رئال مادرید مقابل منچسترسیتی در نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا سوژه تیتر اصلی روزنامه‌های چاپ امروز اسپانیاست.

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید در بازی برگشت نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا میهمان منچسترسیتی بود و با نتیجه سنگین 4-0 شکست خورد.

شاگردان کارلو آنچلوتی که در بازی رفت در برنابئو به تساوی 1-1 دست پیدا کرده بودند، برخلاف پیش بینی‌ها بدون گل زده در مسابقه برگشت شکست را پذیرفتند.

قهرمان اروپا در این مسابقه بیشتر اوقات تحت کنترل حریف بود و به ندرت حملات خطرناکی را روی دروازه سیتی پیاده کرد.

عدم تسلط رئال روی روند بازی و نتیجه به دست آمده توسط تیم تحت هدایت کارلو آنچلوتی موجب شد تا با عناوین تند و طعنه‌داری از سوی روزنامه‌های اسپانیایی چاپ امروز مواجه شوند:

مارکا که حذف رئال را باور ندارد از تیتر "شکست کسانی که صدمه می‌زنند" را استفاده کرده که به اعتبار باشگاه مادریدی در مسابقات اروپایی اشاره دارد.

" برای گریه کردن" تیتر یک امروز آ. س است که تصویر ناراحتی کریم بنزما از مغلوب شدن مقابل سیتی را چاپ کرده است.

موندودیپورتیوو به عنوان یک روزنامه نزدیک به بارسلونا از شکست رئال نهایت استفاده را برده تا با تیتر "ناک اوت شدن با شکست سنگین" را چاپ کند.

تیتر اسپورت شبیه به تیتر دیگر روزنامه نزدیک به بارسلوناست. "شکست سنگین رئال مادرید"به برتری تیم تحت هدایت پپ گواردیولا مقابل قهرمان اروپا اشاره می‌کند و این نشریه معتقد است که رئال مانند یک اسباب‌بازی در دست‌های سیتی بود.

روزنامه‌های اسپانیا: رئال ناک اوت شد 2
روزنامه‌های اسپانیا: رئال ناک اوت شد 3
روزنامه‌های اسپانیا: رئال ناک اوت شد 4
روزنامه‌های اسپانیا: رئال ناک اوت شد 5