دوشنبه 2 مهر 1403

روزنامه‌های ایتالیا: خشم یووه

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
روزنامه‌های ایتالیا: خشم یووه

روزنامه های ایتالیایی به دیدار یوونتوس و ناپولی و نزدیک شدن شاگردان لوچانو اسپالتی به قهرمانی در سری آ پرداختند.

به گزارش "ورزش سه"، روزنامه های چاپ امروز صبح ایتالیا به افزایش فاصله ناپولی با لاتزیو در سری آ و نزدیک شدن پارتنوپی به قهرمانی با شکست یوونتوس پرداختند.

روزنامه گاتزتا از تیتر "خورشید برای تو" استفاده کرد. ناپولی مقابل یوونتوس پیروز شد تا در صورت برتری در بازی روز یک‌شنبه مقابل سالرنیتانا قهرمانی را جشن بگیرد. البته این اتفاق به شرطی می‌افتد که لاتزیو امتیاز از دست بدهد. ناپولی در آستانه کسب سومین جام است.

روزنامه کوریره دلو اسپورت در صفحه اصلی خود از تیتر "ناپولی، تو اینجایی" استفاده کرد. با گل دقیقه 93 جاکومو راسپادوری، ناپولی توانست یوونتوس را 1-0 شکست داده و اختلافی 17 امتیازی با تیم دوم یعنی لاتزیو ایجاد کند.

روزنامه توتو اسپورت با تیتر "خشم یووه" به دیدار یوونتوس و ناپولی اشاره کرد. این روزنامه به گل آنخل دی ماریا که مردود اعلام شد پرداخت. در واقع دو گل یوونتوس در مسابقه شب گذشته توسط VAR رد شدند. پس از آن نیز راسپادوری در دقیقه 93 دروازه یووه را باز کرد. پارتنوپی یکشنبه می تواند قهرمان شود.

روزنامه ال رومانسیتا از تیتر "احساس اعتماد به نفس" استفاده کرد. رم و آتالانتا امشب از ساعت 22:15 به مصاف هم می روند. رمی ها این حس را دارند که توانایی شکست آتلاناتا در خانه اش را دارند. شاگردان مورینیو به امتیازات این مسابقه برای رسیدن به سهمیه لیگ قهرمانان اروپا نیاز دارند.

روزنامه‌های ایتالیا: خشم یووه 2
روزنامه‌های ایتالیا: خشم یووه 3
روزنامه‌های ایتالیا: خشم یووه 4
روزنامه‌های ایتالیا: خشم یووه 5