دوشنبه 2 مهر 1403

روزنامه‌های ایتالیا: مچ اندازی اینتر و یوونتوس برای فینال

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
روزنامه‌های ایتالیا: مچ اندازی اینتر و یوونتوس برای فینال

روزنامه های ایتالیایی به بازی برگشت اینتر و یوونتوس در نیمه نهایی جام حذفی اشاره دارند.

به گزارش "ورزش سه"، اینتر و یوونتوس در مسابقه نیمه نهایی جام حذفی ایتالیا به مصاف هم خواهند رفت. این مسابقه که با جنجال محرومیت روملو لوکاکو با نتیجه یک بر یک به پایان رسید، در مسابقه برگشت با حضور این مهاجم بلژیکی برگزار می‌شود.

تیتر اصلی روزنامه‌های چاپ امروز ایتالیا را می‌خوانید:

روزنامه کوریره دلو اسپورت با اشاره به نزدیکی تیم ناپولی به قهرمانی در سری آ از عنوان "صبحانه قهرمانان" استفاده کرده است. این روزنامه با اشاره به شکست سه بر یک رم در خانه آتالانتا از عنوان "رم در مسیر لیگ قهرمانان اروپا ترمز کرد" بهره برد. همچنین این روزنامه به مسابقه فرداشب اینتر و یوونتوس در جام حذفی ایتالیا هم اشاره کرده و با استفاده از تصویر روملو لوکاکو و دوشان ولاهوویچ عنوان "لوکاکو، فرصت یک شادی دیگر" را منتشر کرده است.

روزنامه توتو اسپورت به پرونده اخیر درباره روملو لوکاکو اشاره کرده است. این روزنامه نوشت:"گراوینا، و حالا چی؟" فدراسیون فوتبال ایتالیا به ریاست گراوینا محرومیت لوکاکو را لغو کردند تا به بازی مقابل یوونتوس برسد. این روزنامه از فدراسیون ایتالیا درخواست کرد:"رئیس فدراسیون باید ثابت کند که فقط مراقب لوکاکو نیست." لوکاکو در مسابقه رفت، در واکنش به توهین‌های نژادپرستانه هواداران افراطی یوونتوس، موقع شادی گل به آنها گفته بود ساکت شوند و داور چون رفتار او را باعث تحریک هواداران تشخیص داده بود، کارت زرد دوم را به ستاره اینتر نشان داد و او را از زمین اخراج کرد تا از حضور در دیدار برگشت محروم شود.

روزنامه گاتزتا دلو اسپورت خبر داده که شاید یوفا یوونتوس را از رقابت‌های اروپایی محروم کند. این روزنامه از عنوان "محرومیت اروپایی برای یووه" استفاده کرده است. بر اساس اطلاعات این روزنامه بر اساس تحقیقات یوفا رفتار ضد ورزشی ممکن است باعث محرومیت یکساله آن‌ها برای شرکت در مسابقات اروپایی شود.

روزنامه‌های ایتالیا: مچ اندازی اینتر و یوونتوس برای فینال 2
روزنامه‌های ایتالیا: مچ اندازی اینتر و یوونتوس برای فینال 3
روزنامه‌های ایتالیا: مچ اندازی اینتر و یوونتوس برای فینال 4