جمعه 13 مهر 1403

روزهای دشوار مدافع 35 ساله در پایتخت ایتالیا / هوملس فقط یک کلمه ایتالیایی می‌داند: توتی!

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
روزهای دشوار مدافع 35 ساله در پایتخت ایتالیا / هوملس فقط یک کلمه ایتالیایی می‌داند: توتی!

متس هوملس، مدافع رم، می‌گوید هنوز به طور کامل بازیکنان تیمش را نمی‌شناسد و از اسامی پشت پیراهن به‌عنوان تقلب استفاده می‌کند.

به گزارش "ورزش سه"، متس هوملس یکی از خریدهای مهم آاس رم در پنجره نقل و انتقالات تابستانی بود و هواداران جالوروسی امید زیادی به برطرف شدن نقاط ضعف خط دفاعی تیم‌شان با توجه به اضافه شدن مدافع باتجربه دورتموند داشتند. با این حال او تا اینجای فصل بنا به دلایلی همچون دیر اضافه شدن به تمرینات تیم و همچنین ناآمادگی بدنی حتی یک دقیقه هم فرصت حضور در زمین را پیدا نکرده است. اتفاقی که ایوان یوریچ، سرمربی رم، در کنفرانس خبری قبل از بازی تیمش در لیگ اروپا به آن اشاره کرد و از احتمال حضور هوملز در این بازی خبر داد.

متس هوملس در گفتگو با اسپورت 1 در خصوص شرایط خود در رم توضیح داد: "تعجب برانگیز است که من در هفته‌های اول برای رم به میدان نرفته‌ام، اما این کاملا منطقی و قابل انتظار بود، چرا که من بازیکنی 35 ساله هستم و سه ماه بود که در تمرینات گروهی شرکت نداشتم و تنها انفرادی تمرین کرده بودم. اما اکنون در شرایط فیزیکی بسیار خوبی قرار دارم و کاملا آماده حضور در زمین هستم.

هوملس در خصوص شرایط زندگی در رم اضافه کرد: "با گذشت دو ماه از حضورم در اینجا، اکنون تقریبا اسامی همه بازیکنان را به درستی می‌شناسم. البته که باید اعتراف کنم در این زمینه هنوز ضعف دارم و از حروف پشت پیراهن برخی بازیکنان به‌عنوان تقلب استفاده می‌کنم. اگر این مورد را قبول می‌کنید، ادعا می‌کنم که همه بازیکنان را می‌شناسم. اگرچه اخیرا دو مورد از بازیکنان را با یکدیگر اشتباه گرفتم که برایم خیلی ناراحت‌کننده بود."

مدافع سابق تیم ملی آلمان همچنین در مورد وضعیت یادگیری زبان ایتالیایی خود اضافه کرد: "هنوز خیلی سطحی ایتالیایی را یاد گرفتم. تلفظ کلمات ایتالیایی کمی سخت است و من تا الان تنها کلمه توتی را به خوبی تکرار می‌کنم چرا که این ساده‌ترینش است."