شنبه 15 اردیبهشت 1403

روزهای سیاه پوگبا: گروگانگیر او هم آزاد شد!

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
روزهای سیاه پوگبا: گروگانگیر او هم آزاد شد!

یکی از کسانی که پل پوگبا را به گروگان گرفته بود آزاد شد تا بدبیاری‌های ستاره فرانسوی ادامه داشته باشد.

به گزارش "ورزش سه"، پل پوگبا سخت‌ترین روزهای زندگی‌اش را پشت سر می‌گذارد و به نظر می‌رسد قرار نیست هیچ چیز بر وفق مراد او پیش برود.

ستاره فرانسوی که مدتی پیش به اتهام دوپینگ با محرومیت 4 ساله مواجه شده امروز خبر بد دیگری دریافت کرد: یکی از دو مظنونی که در سال 2022 پوگبا را به گروگان گرفته و با تهدید اسلحه یک شب نگه داشته بودند با حکم دادگاه آزاد شد.

روزنامه اکیپ اعلام کرد یکی از این دو مظنون هفته گذشته با حکم قاضی از زندان آزاد شده است. این در حالی است که اکیپ هم از این تصمیم دادگاه ابراز شگفتی کرده و می‌گوید دادستانی شواهدی به دادگاه ارائه داده بود که در مجرمیت این مظنون شکی باقی نگذاشته بود.

ماجرای گروگان‌گیری پوگبا به 20 مارس 2022 برمی‌گردد. دو مرد نقاب‌دار و مسلح این ستاره فرانسوی را در شهر پاریس به گروگان گرفته و به زور اسلحه به خانه‌ای در حومه پاریس بردند. آنها از خانواده پوگبا خواهان باجی 13 میلیون یورویی شدند تا او را آزاد کنند.

پوگبا در نهایت آزاد شد ولی پای برادر او ماتیاس به مساله باز شد و پل پوگبا مدعی شد برادرش در این گروگانگیری نقش داشته است. با اینکه پوگبا از شش نفر از جمله برادرش شکایت کرده بود در حال حاضر تنها یک مظنون همچنان در بازداشت است.

روزهای سیاه پوگبا: گروگانگیر او هم آزاد شد! 2