جمعه 30 شهریور 1403

روز تماشایی در سیگنال ایدونا پارک / سورپرایز دورتموند در حضور کلوپ: بازی با 100 کودک!

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
روز تماشایی در سیگنال ایدونا پارک / سورپرایز دورتموند در حضور کلوپ: بازی با 100 کودک!

باشگاه دورتموند برای بازی خداحافظی دو ستاره لهستانی‌اش برنامه جالبی تدارک دیده بود: بازی کردن مقابل 100 کودک دورتموندی در سیگنال ایدونا پارک.

به گزارش "ورزش سه"، دیروز سیگنال ایدونا پارک روز خاصی را سپری کرد. هواداران دورتموند این بار نه برای یک بازی رسمی بلکه برای بازی خداحافظی دو ستاره‌شان لوکاش پیشچک و یاکوب بواشچیکوفسکی به ورزشگاه رفته بودند.

اما علاوه بر این دو ستاره لهستانی که با دورتموند خداحافظی کردند هواداران برای رفتن به ورزشگاه یک دلیل خاص دیگر هم داشتند: دیدار دوباره با یورگن کلوپ، سرمربی محبوب سالها پیش‌شان که به خاطر این بازی خداحافظی به ورزشگاه آماده و با پیراهن دورتموند روی نیمکت نشسته بود.

این دو ستاره لهستانی، پیشچک و بواشچیکوفسکی، از محبوب‌ترین ستاره‌های دورتموند هستند که رویهم‌رفته بیش از 600 بازی با پیراهن زرد بی‌وی‌بی انجام داده‌اند. علاوه بر حضور یورگن کلوپ، باشگاه برای هواداران سورپرایز دیگری هم در آستین داشت.

این دو ستاره لهستانی به همراه سرمربی فعلی دورتموند، نوری شاهین، یک تیم سه‌نفره تشکیل داده و باید مقابل 100 کودک دورتموندی بازی می‌کردند. بازی جالبی که حاضران در ورزشگاه را به وجد آورد.

یورگن کلوپ هم روی نیمکت واکنشهای جالبی داشت. او بارها از هواداران خواست تیم دونفره ستاره‌های لهستانی را با شدت و حدت بیشتری تشویق کنند. هواداران دورتموند بارها کلوپ را تشویق کردند و شاید امیدوار بودند او را راضی کنند به استراحتش پایان داده و بار دیگر هدایت تیم زردپوش آلمان را به عهده بگیرد.

روز تماشایی در سیگنال ایدونا پارک / سورپرایز دورتموند در حضور کلوپ: بازی با 100 کودک! 2
روز تماشایی در سیگنال ایدونا پارک / سورپرایز دورتموند در حضور کلوپ: بازی با 100 کودک! 3