سه‌شنبه 11 اردیبهشت 1403

روسونری با روحیه بالا به رم پرواز کرد / میلان همه داشته‌هایش را بسیج کرد: زلاتان هم آمد

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
روسونری با روحیه بالا به رم پرواز کرد / میلان همه داشته‌هایش را بسیج کرد: زلاتان هم آمد

زلاتان ابراهیموویچ، اسطوره میلان، امروز در تمرین این تیم حاضر شد تا در آستانه دیدار مرگ و زندگی با رم به بازیکنان روسونری روحیه بدهد.

به گزارش "ورزش سه"، میلان فردا شب در استادیوم المپیکو کار دشواری در پیش دارد. شاگردان پیولی هفته گذشته در دیدار رفت یک‌چهارم نهایی لیگ اروپا در خانه خودشان مقابل رم 1-0 شکست خوردند و در بازی برگشت باید این شکست را جبران کنند.

میلان برای اینکه شانس پیروزی را افزایش بدهد همه داشته‌هایش را بسیج کرده است. از داشته‌های مادی گرفته تا معنوی. یکی از داشته‌های معنوی مهم روسونری کسی نیست جز زلاتان ابراهیموویچ.

ستاره سابق میلان که به داشتن روحیه خارق‌العاده و ذهنیت شکست‌ناپذیر معروف است. مدیران روسونری معتقدند هیچکس مثل ایبرا نمی‌تواند در چنین لحظات سختی تیم را از نظر روحی - روانی شارژ کند.

شبکه اسکای در گزارش خود از محل تمرین امروز میلان نشان داد که زلاتان در تمرین حضور دارد و سرحال و شاداب مشغول صحبت کردن با بازیکنان است. استفانو پیولی که به‌خاطر عملکرد ضعیف میلان در بازی رفت تحت فشار قرار دارد هم به‌صورت مجزا در حال گفت‌وگو با زلاتان دیده می‌شد.

روزهای حساس میلان تنها به بازی فردا مقابل رم ختم نمی‌شود. میلان چند روز بعد باید در دربی دلامادونینا به مصاف حریف همشهری‌اش اینتر برود. دیداری که در صورت باخت میلان می‌تواند قهرمانی زودهنگام را تقدیم دشمن آبی‌پوش جالوروسی کند.

روسونری با روحیه بالا به رم پرواز کرد / میلان همه داشته‌هایش را بسیج کرد: زلاتان هم آمد 2