یک‌شنبه 1 مهر 1403

رول 0 - 9 پاری سن ژرمن / صعود آسان شاگردان انریکه مقابل تیم محلی + فیلم

خبرگزاری خبرنگاران جوان مشاهده در مرجع
رول 0 - 9 پاری سن ژرمن / صعود آسان شاگردان انریکه مقابل تیم محلی + فیلم

پاری سن ژرمن در مقابل تیم نه چندان مطرح رول، موفق به یک برد پرگل و صعود به دور بعد جام حذفی فرانسه شد.

دو تیم رول و پاری سن ژرمن در جام حذفی فوتبال فرانسه به مصاف هم رفتند که در این بازی شاگردان انریکه در یک بازی راحت موفق به شکست 9 بر صفر رول شدند.

در این دیدار بازهم شاهد درخشش کیلیان ام باپه، ستاره بی‌چون و چرای پاریسی‌ها بودیم و او مثل همیشه بهترین عملکردش را درون زمین به رخ کشید و موفق به ثبت هت‌تریک برای تیمش شد. انگوسان (38 - گل به خودی)، مارکو آسنسیو (43)، گونسالو راموس (70)، رندل کولو موانی (76 و 90)، شر اندور (87) دیگر گل‌های پاریس را زدند.

رول در جنوب کشور فرانسه، در سطح ششم فوتبال فعالیت دارد و در تاریخ بیش از یک سده حضور فوتبالی‌اش، هرگز رقابت در سطح حرفه‌ای فوتبال در فرانسه را تجربه نکرده و مصاف با پاری‌سن‌ژرمن، بزرگترین دیدار در تاریخ 114 ساله این باشگاه بود و بازیکنان و هواداران این تیم از مدت‌ها قبل منتظر این مسابقه بزرگ بودند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال