دوشنبه 16 مهر 1403

رونالد آرائوخو:/ بارسلونا با این جام وارد دوره‌ای جدید شد

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
رونالد آرائوخو:/ بارسلونا با این جام وارد دوره‌ای جدید شد

مدافع اروگوئه ای بارسلونا معتقد است پس از فتح سوپرجام اسپانیا، دوره ای جدید در این باشگاه شروع شده است.

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا شب گذشته با پیروزی 3-1 برابر رئال فاتح سوپرجام اسپانیا شد. پس از سال 2021 و جدایی لیونل مسی بارسا دیگر نتوانسته بود جام بگیرد و دیشب به این ناکامی پایان داد. برای بارسا گاوی فوق العاده کار کرد و با دادن دو پاس گل و ثبت یک گل، بهترین بازیکن فینال شد. پدری و روبرت لواندوفسکی هم گل های دیگر را زدند.

رونالد آرائوخو که دیشب به خوبی موفق به مهار وینیسیوس شد، به خبرنگاران گفت:«بسیار خوشحالم. یک جام را فتح کردیم که اتفاقی دلچسب و شیرین بود و به خصوص که رئال را هم در فینال شکست دادیم و این لذت قهرمانی را مضاعف می کند. تیم یکدل و متحد است و مثل یک خانواده ایم. معتقدم با فتح این جام، بارسلونا حالا وارد دوره ای جدید شده است. ما نسلی جدید و باکیفیت داریم و طبیعی است که توقعات از ما بردن جام های فراوان باشد. معتقدم در مسیر درستی قرار داریم.»

آرائوخو ادامه داد:«میزان شادی خودم و تیم را نمی توانم توصیف کنم. از خوشحالی گریه کردم چون دوران سختی را پس از مصدومیت پشت سر گذاشته بودم. جام جهانی را به همین دلیل از دست دادم و نتوانستم برای اروگوئه بازی کنم. به این جام بسیار نیاز داشتم و آن را به هواداران، خانواده‌ام و پزشکانی که کمک کردند از مصدومیت خلاص شوم، تقدیم می کنم. قرار بود دیرتر به تیم اضافه شوم ولی بارسا به من نیاز داشت و من تلاشی مضاعف کردم تا خودم را به بازی با بتیس در نیمه نهایی برسانم. حالا هم هیچ مشکلی ندارم و آماده بازی های بعدی هستم.»

رونالد آرائوخو:/ بارسلونا با این جام وارد دوره‌ای جدید شد 2
رونالد آرائوخو:/ بارسلونا با این جام وارد دوره‌ای جدید شد 3