یک‌شنبه 1 مهر 1403

رونمایی از تکنیک ناب اوسیمن در نیجریه (عکس)

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
رونمایی از تکنیک ناب اوسیمن در نیجریه (عکس)

ویکتور اوسیمن، ستاره ناپولی، که برای تعطیلات به کشورش نیجریه رفته با شرکت در یک مسابقه فوتبال پنج نفره محلی تکنیک ناب خود را به رخ کشید.

به گزارش "ورزش سه"، ویکتورین اوسیمن در حال حاضر یکی از زهردارترین مهاجمان دنیای فوتبال است. این ستاره 24ساله در قهرمانی فصل گذشته ناپولی در سری آ نقش مهمی داشت و با به ثمر رساندن 26 گل در سری آ کفش طلای این لیگ را به خود اختصاص داد.

این مهاجم اهل نیجریه در لیگ قهرمانان هم 5 گل زد تا فصل گذشته را با به ثمر رساندن 31 گل به پایان برساند. به همین خاطر است که اوسیمن در حال حاضر مورد توجه بزرگترین تیمهای اروپایی قرار گرفته است.

ویکتور اوسیمن در تیم ملی کشورش نیجریه هم آمار گلزنی درخشانی داشته است. او تا امروز برای عقاب‌های سبز آفریقا 25 بازی رسمی انجام داده و 17 گل به ثمر رسانده است.

درحالیکه در اروپا شایعات درباره آینده این ستاره نیجریه‌ای داغ است او برای پشت سر گذاشتن تعطیلات به کشورش برگشته است. اما اوسیمن به عنوان یک فوتبالیست عاشق فوتبال نتوانست در روزهای تعطیلات با دور بودن از توپ کنار بیاید و با حضور در یک زمین فوتبال محلی پا به توپ شد.

ویدیویی که از این بازی فوتبال ویکتور اوسیمن با تیمی محلی در شهر لاگوس، پایتخت نیجریه، منتشر شده تکنیک ناب این مهاجم را نشان می‌دهد و مورد توجه قرار گرفته است.

رونمایی از تکنیک ناب اوسیمن در نیجریه (عکس) 2
رونمایی از تکنیک ناب اوسیمن در نیجریه (عکس) 3
رونمایی از تکنیک ناب اوسیمن در نیجریه (عکس) 4
رونمایی از تکنیک ناب اوسیمن در نیجریه (عکس) 5