یک‌شنبه 1 مهر 1403

رونمایی از پیراهن سوم میلان: تینیجری و جذاب! (عکس)

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
رونمایی از پیراهن سوم میلان: تینیجری و جذاب! (عکس)

پوما دقایقی قبل عکس پیراهن سوم میلان برای فصل 24-2023 را منتشر کرد.

به گزارش "ورزش سه"، فاصله زیادی تا آغاز رقابت‌های سری آ ایتالیا در فصل جدید باقی نمانده و تقریبا تمامی تیم‌ها هر سه پیراهن‌شان برای این فصل را به هواداران معرفی کرده‌اند. میلان هم پیش از این پیراهن اول و پیراهن دومش برای دیدارهای خارج از خانه را رونمایی کرده بود و حالا نوبت به پیراهن سوم این تیم رسیده بود که هواداران‌شان بی‌صبرانه منتظر دیدن طراحی پوما روی این پیراهن بودند.

شرکت پوما هم که حامی مالی تهیه و تولید پیراهن روسونری است، هواداران این تیم را ناامید نکرد و طرحی خاص و جذاب را برای آنها طراحی و تولید کرد که توجه بسیاری را در فاصله کوتاهی پس از انتشار عکس‌هایش به خود جلب کرده است. باشگاه میلان با انتشار کلیپی در صفحه رسمی توییترش از این پیراهن جدید رونمایی کرد و در همان دقایق ابتدایی با هجوم کاربران روبرو شد که مشغول تعریف و تمجید از این پیراهن و انتخاب رنگ و طرح خاص آن بودند.

عده‌ای حتی مدعی شدند که این پیراهن یکی از بهترین پیراهن‌هایی است که در طول چند سال اخیر توسط باشگاه‌های اروپایی مورد استفاده قرار گرفته است و ترکیب رنگ خاص، متفاوت و تینیجری آن با استقبال بسیاری روبرو شد و انتظار می‌رود که این باشگاه بتواند فروش خوبی از این پیراهن داشته باشد و درآمد قابل توجهی را به دست آورد.

رونمایی از پیراهن سوم میلان: تینیجری و جذاب! (عکس) 2
رونمایی از پیراهن سوم میلان: تینیجری و جذاب! (عکس) 3