شنبه 5 آبان 1403

رونمایی از کیت خیبر با ایده متفاوت / بازیکنان این تیم ساختمان ساز شدند!(عکس)

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
رونمایی از کیت خیبر با ایده متفاوت / بازیکنان این تیم ساختمان ساز شدند!(عکس)

باشگاه خیبر خرم آباد رونمایی از پیراهن خود را با کیت سوم شروع کرده است؛ کیتی که به رنگ بنفش است.

به گزارش "ورزش سه"، خیبر خرم آباد برای حضور در لیگ دسته اول در حال آماده سازی خود است؛ این باشگاه که یکی از مدعیان صعود به لیگ برتر محسوب می شود، حالا از کیت لباس سوم خود رونمایی کرده که ایده های جالبی در آن دیده می شود.

بخش رسانه ای باشگاه خیبر خرم آباد بازیکنان خود را با توجه به اسپانسر به یکی از ساختمان های نیمه کاره برده و با گذاشتن کلاه ایمنی روی سر آنها از کیت خود برای فصل جدید لیگ یک رونمایی کرده است.

باشگاه خیبر در توضیح طرح کیت جدید نوشته است: «در این طراحی بر آن شدیم تا این بار با رنگی متفاوت و شاد، آذین‌بخش شکوه و قدرت جوانان دلاور تیم خیبر خرم آباد باشیم و رنگ بنفش که خصوصیات ویژه‌ای در خود دارد را انتخاب کردیم تا هم طعنه‌ای به مدرنیته زده باشیم و هم متفاوت دیده شویم. در طراحی کیت بنفش از فرم لوگوی تیم استفاده شد تا با یک طراحی گرافیکی به یک ترکیب امروزی و مدرن دست پیدا کنیم. حالا وقت آن بود تا با یکی از عناصر فرهنگی و تاریخی زادگاه این تیم، این طرح را به توازن برسانیم؛ پس همین شد که طرح گرافیکی قلعه فلک و الافلاک را به عنوان نمادی تاریخی و جهانی برگزیدیم تا ریشه‌دار بودن تیم را به رخ بکشانیم و هم نشانی از قدرت، استحکام، قوت وسرسختی تیمی را در خود به نمایش بگذاریم.»

خیبری ها همچنین اتحاد اقوام لر را به صورت یک نشانه گرافیکی دایره شکل روی آستین سمت راست همه کیت ها گنجانده اند. بر روی آستین چپ کیت نیز از طرح مفرغ که نماد تاریخ و هنر استان لرستان است استفاده شده است.

رونمایی از کیت خیبر با ایده متفاوت / بازیکنان این تیم ساختمان ساز شدند!(عکس) 2
رونمایی از کیت خیبر با ایده متفاوت / بازیکنان این تیم ساختمان ساز شدند!(عکس) 3
رونمایی از کیت خیبر با ایده متفاوت / بازیکنان این تیم ساختمان ساز شدند!(عکس) 4
رونمایی از کیت خیبر با ایده متفاوت / بازیکنان این تیم ساختمان ساز شدند!(عکس) 5