سه‌شنبه 17 مهر 1403

رویداد صدرا آغاز به کار کرد / واحد علوم و تحقیقات میزبان ایده‌های نوآورانه

خبرگزاری دانشجو مشاهده در مرجع
رویداد صدرا آغاز به کار کرد / واحد علوم و تحقیقات میزبان ایده‌های نوآورانه

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، دومین رویداد صدرا از تاریخ 16 تا 18 مهرماه 1403 با حضور بیش از 100 شرکت از صاحبان صنایع و متخصصان در واحد علوم و تحقیقات برقرار است. رویداد صدرا (صنعت، دانشگاه و راه اشتغال) به همت معاونت آموزشی و مهارتی واحد علوم و تحقیقات و با هدف ارتباط موثر میان دانشگاه، صنعت و پاسخ به مسائل روز کشور، در محور‌های ایجاد اشتغال همزمان تحصیل، معرفی شرکت‌های فعال...

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، دومین رویداد صدرا از تاریخ 16 تا 18 مهرماه 1403 با حضور بیش از 100 شرکت از صاحبان صنایع و متخصصان در واحد علوم و تحقیقات برقرار است.

رویداد صدرا (صنعت، دانشگاه و راه اشتغال) به همت معاونت آموزشی و مهارتی واحد علوم و تحقیقات و با هدف ارتباط موثر میان دانشگاه، صنعت و پاسخ به مسائل روز کشور، در محور‌های ایجاد اشتغال همزمان تحصیل، معرفی شرکت‌های فعال در حوزه صنایع و شناسایی فرصت‌های شغلی فعالیت می‌کند.

جشنواره "ایده صدرا" میزبان ایده‌های نو و خلاقانه در واحد علوم و تحقیقات است. این نمایشگاه بستر مناسبی برای گسترش همکاری در حوزه‌های تحقیق، توسعه، سرمایه‌گذاری و خدمات تخصصی بین دانشگاه و صنعت است. حضور کارفرمایان و صاحبان کسب و کار در این نمایشگاه، فرصت خوبی است تا از نزدیک با دانشجویان ارتباط داشته باشند و بتوانند از نیروی انسانی مورد نیاز خود با نگاه تخصصی برای تقویت و پیشرفت کسب و کار، برخوردار شوند.