شنبه 7 مهر 1403

روی نیمکت بازیکنانی دارم که می‌توانند در اروپا بازی کنند / اینزاگی: به چشم بچه‌ها نگاه کردم و گفتم ما می‌بریم!

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
روی نیمکت بازیکنانی دارم که می‌توانند در اروپا بازی کنند / اینزاگی: به چشم بچه‌ها نگاه کردم و گفتم ما می‌بریم!

سیمونه اینزاگی بعد از پیروزی دشوار مقابل اودینزه گفت به اینکه بازیکنانش برای فراموش کردن باخت دربی به پیروزی می‌رسند شک نداشته است.

به گزارش "ورزش سه"، اینتر در بازی مقابل اودینزه به سختی موفق شد حریف را 3-2 شکست بدهد. سیمونه اینزاگی در نشست خبری بعد از مسابقه پذیرفت که تیمش نیاز به بهتر شدن دارد ولی گفت می‌دانسته که بازیکنانش برای فراموش کردن دربی دست به هر کاری می‌زنند تا سه امتیاز به نراتزوری برسد.

اینزاگی بعد از پیروزی 3-2 مقابل اودینزه، در بازی‌ای که مهدی طارمی را از دقیقه 75 به میدان فرستاد و گلی که مهدی در دقایق پایانی به ثمر رساند توسط داور مردود شد گفت:" بچه‌ها فوق‌العاده بودند. من از آنها راضی‌ام و به تک‌تک‌شان تبریک می‌گویم. اودینزه قبل از این بازی 10 امتیازی بود و ما 8 امتیاز داشتیم و باید هر طور شده پیروز میشدیم".

سرمربی اینتر در ادامه گفت:" یک نیمه اول درخشان را پشت سر گذاشتیم و من درباره این نیمه هیچ انتقاد و شکایتی ندارم. تنها مشکل ما این بود که فرصتهای ایده‌آلی را از دست دادیم و می‌توانستیم اختلاف بیشتری در این نیمه ثبت کنیم. با اینحال خوبی تیم ما این بود که تمرکزش را از دست نداد".

اینزاگی در ادامه گفت:" ما سه گل زدیم و با توجه به موقعیتهای دیگری هم که داشتیم در واقع باید در این بازی گلهای بیشتری به نام ما ثبت می‌شد. اودینزه فقط دو بار وارد محوطه ما شد و دو گل زد. زومر عملا هیچ سیوی نداشت و این نشان می‌دهد ما چقدر نسبت به حریف برتر بودیم".

سرمربی اینتر در ستایش از روحیه جنگنده بازیکنانش گفت:" امروز صبح چشم در چشم تک‌تک بازیکنانم شدم و از ته دل می‌دانستم که آنها باخت دربی را جبران خواهند کرد. ما هفته پیچیده‌ای را بعد از آن باخت پشت سر گذاشتیم ولی هواداران انصافا با حمایت از تیم نقش خودشان را به خوبی بازی کردند همانطور که همیشه به خوبی این نقش را ایفا کرده‌اند".

سرمربی اینتر در ادامه گفت:" در همین چند هفته همه دیدند که سری آ چقدر دشوار شده است. تک تک بازی‌ها بسیار سخت و دشوار هستند. در این شرایط ما باید وقتی فرصت به دست می‌آوریم خیلی دقیق باشیم و فرصتها را از دست ندهیم. بدون شک اینتر از برخی جهات نیاز به بهتر شدن دارد. مثلا روی گلها باید خیلی زودتر محوطه را کلیر می‌کردیم، باید مانع از ارسال به محوطه‌مان می‌شدیم و باید فضاهای خالی را بهتر پر می‌کردیم. اینها مواردی است که بررسی شده و حل خواهد شد".

اینزاگی درباره بازی سه‌شنبه در سن‌سیرو مقابل ستاره سرخ در چمپیونزلیگ اشاره کرد که ممکن است به بازیکنان ذخیره‌اش میدان بدهد. او گفت:" من روی نیمکت بازیکنانی دارم که می‌خواهند احساس کنند که در تیم نقش دارند و بخشی ضروری از پروژه ما هستند. بنابراین مشکلی از نظر بازیکن نخواهیم داشت".

لائوتارو مارتینز که در این فصل گل نزده بود ولی امروز بریس کرد موضوع یکی از سوالها از اینزاگی بود. او گفت:" لائوتارو کاپیتان ما است و همه می‌دانیم او برایمان چقدر اهمیت دارد. او یکشنبه فرصتهایی داشت که در شرایط دیگر گل می‌زد. من برایش خوشحالم ولی بیشتر برای کل تیم".

روی نیمکت بازیکنانی دارم که می‌توانند در اروپا بازی کنند / اینزاگی: به چشم بچه‌ها نگاه کردم و گفتم ما می‌بریم! 2