چهارشنبه 11 مهر 1403

رکورد بی سابقه مصرف بنزین در کشور | مردم چقدر سوخت مصرف کردند؟

وب‌گاه گسترش مشاهده در مرجع
رکورد بی سابقه مصرف بنزین در کشور | مردم چقدر سوخت مصرف کردند؟

کرامت ویس‌کرمی، مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی اظهار داشت: شب گذشته شاهد اندکی افزایش تقاضا برای بنزین در برخی کلانشهرها بودیم، اما هیچ مشکلی در تأمین و عرضه بنزین ایجاد نشد و در حال حاضر نیز هیچ اختلال یا نگرانی در این زمینه نداریم.

کرامت ویس‌کرمی، مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران اظهار کرد: شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی و مناطق تحت پوشش این شرکت در سراسر کشور به‌طور معمول در حالت آماده باش و رصد کامل نظام عرضه سوخت هستند. در شرایط خاصی که مراجعه به جایگاه‌ها بیش از حد عادی باشد، با وجود آمادگی قبلی و برنامه‌ریزی‌های مدون و در حال اجرا، هیچ مشکلی در عرضه بنزین به‌وجود نخواهد آمد.

وی افزود: شب گذشته اندکی افزایش تقاضا برای بنزین در برخی کلانشهرها داشتیم اما هیچ مشکلی در تأمین و عرضه بنزین به‌وجود نیامد و هم‌اکنون نیز هیچ اختلال و یا نگرانی در تأمین و عرضه بنزین نداریم.

متوسط مصرف روزانه بنزین

مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران در خصوص مصرف بنزین کشور گفت: متوسط مصرف روزانه بنزین در هفته نخست مهرماه 128 میلیون لیتر بوده که رقم بسیار بزرگی است، این رقم به طور متوسط در شهریورماه 133 میلیون لیتر در روز بوده که رکوردی بی‌سابقه در توزیع روزانه بنزین کشور به‌طور متوسط در طول یک‌ماه محسوب می‌شود.

وی از رشد 7.2درصدی مصرف بنزین در سال جاری نسبت به سال گذشته خبر داد و گفت: متوسط مصرف روزانه بنزین از ابتدای سال جاری تا هفتم مهرماه به 124.5 میلیون لیتر رسید

رکورد بی سابقه مصرف بنزین در کشور | مردم چقدر سوخت مصرف کردند؟ 2