چهارشنبه 12 اردیبهشت 1403

رکورد دست نیافتنی رئال: حذف قهرمانان دوره قبل

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
رکورد دست نیافتنی رئال: حذف قهرمانان دوره قبل

رئال مادرید بیشتر از هر تیم دیگری در حذف قهرمانان دوره قبل لیگ قهرمانان موفق بوده است.

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید شب گذشته در دیدار برگشت از مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا در ورزشگاه خانگی منچسترسیتی روبروی این تیم به میدان رفت و موفق شد شاگردان پپ گواردیولا را در ضربات پنالتی شکست دهد و به مرحله نیمه نهایی این مسابقات راه پیدا کند.

دیدار رفت این دو تیم هفته گذشته در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو برگزار شد که با تساوی پر گل 3-3 به پایان رسید و بسیاری از کارشناسان و فوتبال‌دوستان معتقد بودند که منچسترسیتی با توجه به استفاده از امتیاز میزبانی مدعی اصلی صعود به مرحله نیمه نهایی خواهد بود.

اما این اتفاق رخ نداد تا رئال مادرید بار دیگر با حذف مدافع عنوان قهرمانی در جمع چهار تیم برتر این رقابت‌ها قرار بگیرد و رکورد جذابی که در این زمینه داشت را بهبود ببخشد. حذف سیتی باعث شد که این تیم برای دهمین بار مدافع عنوان قهرمانی را از رقابت‌های لیگ قهرمانان حذف کرده باشد.

آخرین باری که آنها موفق به ثبت چنین رکوردی شده بودند مربوط به دو فصل قبل بود که موفق شدند چلسی را که در آن زمان مدافع عنوان قهرمانی بود از سر راه بردارند و در پایان رقابت‌ها جام را به دست آوردند و باید دید که آیا بار دیگر موفق به تکرار عنوان قهرمانی برای پانزدهمین بار خواهند شد یا خیر.

رکورد دست نیافتنی رئال: حذف قهرمانان دوره قبل 2