دوشنبه 2 مهر 1403

رکورد عجیب آلگری در تغییر ترکیب یوونتوس

خبرگزاری فارس مشاهده در مرجع
رکورد عجیب آلگری در تغییر ترکیب یوونتوس

به گزارش خبرگزاری فارس، زمانی که ترکیب برای یکشنبه یوونتوس مقابل بلونیا در سری آ اعلام شد، «ماسیمیلیانو آلگری» سرمربی بانوی پیر فوتبال ایتالیا به رکوردی عجیب و غریب از نظر تغییر در ترکیب 11 نفره تیمش رسید.

رسانه‌های ایتالیایی می‌گویند آلگری از تابستان 2021 و در 100 بازی گذشته خود که هدایت یوونتوس را برعهده داشته است، 100 ترکیب متفاوت را به زمین مسابقه فرستاده است.

یوونتوس در این 100 بازی 54 پیروزی، 20 تساوی و 26 شکست را تجربه کرده است؛ 149 گل به ثمر رسانده و 99 گل هم دریافت کرده است.

این تغییرات البته با انتقاد کارشناسان و حتی بازیکنان یوونتوس مواجه شده است. یک بازیکن این که نخواست نامش فاش شود به روزنامه «کوریره دلا سرا» گفت: با تغییر ترکیب در هر بازی و هر زمان، ما در پیدا کردن یک شیوه بازی، دچار مشکل هستیم و از لحاظ بدنی و فیزیکی هم متلاشی هستیم.

البته تغییر ترکیب در بازی صدم هم تاثیری بر نتیجه‌گیری یوونتوس نداشت و آن‌ها پس از سه باخت پیاپی در سری آ، مقابل بلونیا نیز به تساوی یک بر یک رسیدند.

شاگردان آلگری هم‌اکنون با 60 امتیاز در رده سوم جدول هستند. آن‌ها یک امتیاز کمتر از لاتزیو رده دومی و سه امتیاز بیشتر از اینتر، میلان و رم دارند.

پایان پیام /

شما می توانید این مطلب را ویرایش نمایید

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید شاگردان آلگری یوونتوس سری آ ماسیمیلیانو آلگری این خبر توسط افراد زیر ویرایش شده است