پنج‌شنبه 14 تیر 1403

زاکانی قافیه را به پزشکیان باخت / وقتی چراغ استیضاح پزشکیان کبود شد

وب‌گاه دنیای اقتصاد مشاهده در مرجع
زاکانی قافیه را به پزشکیان باخت / وقتی چراغ استیضاح پزشکیان کبود شد

در آستانه برگزاری دور دوم انتخابات، «استیضاح مسعود پزشکیان» در مجلس ششم به عنوان بخشی از پیشینه حضور او در قوه مجریه توسط مخالفانش دست به دست می شود؛ به ویژه علیرضا زاکانی که در اشاره ای به این موضوع، «دولت سید محمد خاتمی» را که پزشکیان وزیر بهداشتش بود، «دولت ننگین» نام داد. «اقتصادنیوز» در این گزارش به بررسی آنچه در روز 27 خرداد 1382 رخ داد پرداخته؛ استیضاح پزشکیان در مجلسی با اکثریت...

مسعود پزشکیان که این روزها در دوئل سنگین با سعید جلیلی به سر می‌برد، از چهره های اصلاح طلب که 17 سال اخیر را به عنوان نماینده مجلس در پارلمان گذرانده، حالا به راند دوم چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری رسیده است. او که این رقابت را در دور اول انتخابات پس از حمله سنگین نامزدهایی همچون علیرضا زاکانی و امیرحسین قاضی زاده هاشمی در مناظرات، با 40 درصد آرا (10 میلیون 415 هزار و 991 رای) برد و به مرحله دوم رفت، حالا هم با حمله هایی از سوی علیرضا زاکانی روبروست.

مشروح این گزارش را با تیتر «استیضاح پزشکیان؛ از واقعیت تا جنجال انتخاباتی / دستاویز تازه زاکانی برای حمله به رقیب سعید جلیلی + جدول» در اقتصادنیوز بخوانید.

--> اخبار مرتبط

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.