سه‌شنبه 3 مهر 1403

زبان فرانسوی سخت‌تر از چیزی بود که فکر می‌کردم / واکنش لوئیس انریکه به صحبت‌های جنجالی نیمار

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
زبان فرانسوی سخت‌تر از چیزی بود که فکر می‌کردم / واکنش لوئیس انریکه به صحبت‌های جنجالی نیمار

لوئیس انریکه به اظهارات جنجالی نیمار که گفته بود حضور در پاریس برای او و مسی مثل جهنم بود واکنش نشان داد.

به گزارش "ورزش سه"، پاری‌سن‌ژرمن دومین برد متوالی خود در فصل جدید لیگ یک فرانسه را مقابل لیون کسب کرد. شاگردان لوئیس انریکه امشب موفق شدند میزبانشان را با نتیجه 4-1 شکست داده و با 8 امتیاز پایین تر از موناکو (10 امتیاز) در رده دوم جدول رده بندی قرار بگیرند. صحبت های سرمربی PSG در پایان بازی با لیون را در ادامه بخوانید:

با ایده آل هایم فاصله داریم از عملکرد شاگردانم در این دیدار کاملا راضی ام. آنها از همان دقیقه اول جاه طلبی‌شان را به رخ کشیدند. البته همیشه چیزهایی برای بهتر شدن وجود دارد و بازی حاوی نکات مثبت و منفی زیادی است. تیم هنوز با ایده آل های من فاصله دارد. دوست دارم مالکیت توپ بیشتری داشته باشیم و از عمق حمله کنیم. پتانسیل بالایی در خط حمله داریم ولی هنوز نیاز به آرامش بیشتری نیازمندیم تا در لحظات مهم بهترین تصمیمات را بگیریم.

هماهنگی سریع مارکو آسنسیو مارکو را مدت زیادی است که می شناسم. او یک شماره 9 متفاوت است که تحرک و پویایی بالایی دارد. او خیلی خوب با دمبله و امباپه هماهنگ شده است. او خوب بازی می کند و خوب گل می زند. ما همچنین کولو موآنی را داریم که برای استفاده از او نمی توانم صبر کنم چون می خواهم همه ابزارهای تهاجمی را کنار هم داشته باشم.

ترافیک بازیکن در خط حمله من از این شرایط کاملا راضی ام چون رقابت بسیار خوبی ایجاد شده و باید آن را مدیریت کنیم. این به من بستگی دارد که بتوانم شرایط را به خوبی کنترل کنم. مربیان قبلی خیلی در پاریس دوام نداشتند ولی من می خواهم مدت زیادی اینجا بمانم.

واکنش به اظهارات جنجالی نیمار: پاریس جهنم است؟ این تجربه شخصی آنهاست و هر کسی نگرش خاص خودش را نسبت به اتفاقات دارد. من از حضور در این تیم نسبتا منحصربفرد راضی هستم و می خواهم نتایج خوبی کسب کنم.

زبان فرانسه سخت تر از چیزی بود که فکر می کردم همسرم بهتر از من فرانسوی صحبت می کند. این زبان سخت تر از چیزی است که فکر می کردم! هدفم این است که به احترام باشگاه، کشور و هوادارانی که از من استقبال کردند فرانسوی صحبت کنم. در این زمینه تنبل و کند هستم اما در عین حال سرسختم و امیدوارم که بتوانم از پس کار بربیایم.

زبان فرانسوی سخت‌تر از چیزی بود که فکر می‌کردم / واکنش لوئیس انریکه به صحبت‌های جنجالی نیمار 2