یک‌شنبه 30 اردیبهشت 1403

زلاتان ابراهیموویچ ادعای عجیب همیشگی‌اش را تکرار کرد

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
زلاتان ابراهیموویچ ادعای عجیب همیشگی‌اش را تکرار کرد

گزیده ای از مصاحبه زلاتان ابراهیموویچ، اسطوره سوئدی فوتبال، با پیرس مورگان، مجری معروف تلویزیونی منتشر شده است که در آن مهاجم سابق میلان از پپ گواردیولا گرفته تا شخصیت شرور جیمز باند صحبت کرده است و باز هم گفت که من "خدا هستم".

به گزارش "ورزش سه" اسطوره سوئدی 41 ساله در تابستان پس از پایان دوران بازی خود با روسونری، کفش‌های خود را آویخت او پس از بازگشتش در ژانویه 2020، سه سال و نیم را در آنجا گذراند. ابراهیموویچ در اوایل دوران حرفه ای خود برای یوونتوس، اینتر و میلان بازی کرد و در مجموع 283 بازی سری آ، 156 گل به ثمر رساند و 69 پاس گل داد. او پنج عنوان اسکودتو و سه قهرمانی سوپرکاپ ایتالیا را با تمام این تیم های ایتالیایی بدست آورد.

در بخشی از مصاحبه خود با پیرس مورگان، ابتدا از ابراهیموویچ پرسیده شد که آیا ممکن است مصاحبه با سوال های سخت و دشوار "زلاتان واقعی" را به همه نشان دهد؟

او جواب داد:"می‌خواهی با آتش بازی کنی؟ من آتش تو خواهم بود اما تو خواهی سوخت. وقتی میگم من خدا هستم فکر میکنی دارم شوخی میکنم، نه؟ شوخی نمیکنم."

از او پرسیده شد که دوست دارد شخصیت شرور فیلم های جیمز باند باشد: "من می خواهم باند را خرد کنم، اما من بسیار گران هستم، من مجانی کار نمی کنم."

مهاجم سابق میلان دوران حضورش در بارسلونا و گواردیولا را به یاد آورد:"در اولین جلسه ما، او به من گفت یادت باشد، بازیکنان اینجا با فراری سر تمرین نمی آیند. من هم دفعه بعدی باز با فراری ام رفتم."

ابراهیموویچ درباره ایجنت سابق خود مینو رایولا که سال گذشته درگذشت صحبت کرد:"او واقعا حیف شد، برای من فقط یک ایجنت نبود، همه چیز بود. هنوز دلم برایش تنگ شده است، همه ما برایش دلتنگ شده‌ایم."

در نهایت از ابراهیموویچ در مورد اشتباهی که در دوران حرفه ای خود مرتکب شده است، سوال شد:"من به آرسنال نرفتم چون نخواستم در تست باشگاه شرکت نکنم و گفتم که نه من تست نمی دهم. من از همه بهترم. لعنت به بقیه."

زلاتان ابراهیموویچ ادعای عجیب همیشگی‌اش را تکرار کرد 2
زلاتان ابراهیموویچ ادعای عجیب همیشگی‌اش را تکرار کرد 3