جمعه 30 شهریور 1403

زلاتان هم در وضعیت روسونری مقصر است / افشاگری علیه زلاتان: از روز اول به فونسکا توهین کرد

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
زلاتان هم در وضعیت روسونری مقصر است / افشاگری علیه زلاتان: از روز اول به فونسکا توهین کرد

گاتزتا امروز به افشاگری علیه زلاتان ابراهیموویچ دست زده و می‌گوید او عامل تنش در میلان پیش از شروع فصل بوده است.

به گزارش "ورزش سه"، درحالیکه پائولو فونسکا با سنگین‌ترین فشارها مواجه است و گفته می‌شود دربی دلامادونینا و بازی با اینتر آخرین فرصتی است که مدیران میلان به او داده‌اند این روزها زلاتان ابراهیموویچ هم از طرف هواداران با انتقادهایی مواجه شده است.

روزنامه گاتزتا دلو اسپورت امروز در گزارشی علیه زلاتان به جزئیات صحبتهای جنجالی او با فونسکا پیش از شروع فصل اشاره کرد. گفتگویی که گاتزتا می‌گوید باعث تنش در کادر فنی و مدیریت باشگاه میلان شده و از جمله عوامل نتایج ضعیف در هفته‌های اول فصل بوده است.

بر اساس این گزارش در اولین جلسه معارفه فونسکا به زلاتان، او به سمت سرمربی جدید میلان برگشته و از او پرسید:" گفتی مربی کدام تیمها بودی؟" فونسکا این سوال زلاتان را بسیار توهین‌آمیز تلقی کرده و این نقطه شروع جنجال و ناهماهنگی در کادر فنی و مدیریت بوده است.

فونسکا با اینکه فصل را با پیروزی مقابل ونتزیا شروع کرد ولی تیم او در بازی‌های بعدی دچار افت شد و باخت سنگین به لیورپول در لیگ قهرمانان باعث شده این مربی حالا روی لبه تیغ راه برود. امروز چندین رسانه ایتالیایی در کنار مطالب انتقادی علیه فونسکا انتقادهای نسبتا تندی هم علیه زلاتان مطرح کرده و خواهان این شدند که در صورت اخراج فونسکا، عذر زلاتان هم خواسته شود.

زلاتان هم در وضعیت روسونری مقصر است / افشاگری علیه زلاتان: از روز اول به فونسکا توهین کرد 2