شنبه 21 مهر 1403

زلفی گل: محدودیت در بودجه مانع ساخت خوابگاه متاهلی می‌شود

خبرگزاری دانشجو مشاهده در مرجع
زلفی گل: محدودیت در بودجه مانع ساخت خوابگاه متاهلی می‌شود

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، محمد علی زلفی گل، وزیر علوم در جلسه ستاد ملی ازدواج دانشگاهیان که امروز برگزار شد، گفت: دانشجویان در دوران تحصیلات تکمیلی برای گذراندن دوره پایان نامه آشنایی کافی می‌تواند برای آن‌ها اتفاق بیافتد. وی افزد: سه اقدام در زمینه ازدواج دانشجویی باید انجام شود دانشگاه‌ها زمین کافی برای ساخت خوابگاه متاهلی دارند، اما دولت محدودیت بودجه‌ای دارد و باید...

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، محمد علی زلفی گل، وزیر علوم در جلسه ستاد ملی ازدواج دانشگاهیان که امروز برگزار شد، گفت: دانشجویان در دوران تحصیلات تکمیلی برای گذراندن دوره پایان نامه آشنایی کافی می‌تواند برای آن‌ها اتفاق بیافتد.

وی افزد: سه اقدام در زمینه ازدواج دانشجویی باید انجام شود دانشگاه‌ها زمین کافی برای ساخت خوابگاه متاهلی دارند، اما دولت محدودیت بودجه‌ای دارد و باید بخش خصوصی را وارد این جریان کنیم و فکری به حال آن‌ها شود وزیر علوم گفت: نکته دوم اینکه دانشجویان مقطع در تمامی دنیا حقوق دریافت می‌کنند وقتی حقوق بگیرند برای تشکیل خانواده ترغیب می‌شوند و اساتید را باید تشویق کنیم که پروژه‌های تحقیقات محور را با همکاری دانشجویان انجام دهند. وی یاد آور شد: تغییر اقلیم و نوع رویکرد فرهنگی باعث شده که ازدواج کاهش پیدا کرده است برای اینکه این تغییر اقلیم‌ها مطابق با فرهنگ بومی رقم بزنیم بسیار مهم است.