جمعه 27 مهر 1403

زمان اولین تمرین ستاره بزرگ مشخص شد / امباپه جراحی نمی‌کند، از 16 مرداد در اختیار آنچلوتی!

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
زمان اولین تمرین ستاره بزرگ مشخص شد / امباپه جراحی نمی‌کند، از 16 مرداد در اختیار آنچلوتی!

درحالیکه کیلیان امباپه سه‌شنبه آینده در برنابئو معارفه می‌شود روزنامه آ اس از زمان حضور او در اولین تمرین رئال مادرید خبر داد.

به گزارش "ورزش سه"، دیروز باشگاه رئال مادرید در بیانیه‌ای رسمی اعلام کرد که سه‌شنبه هفته آینده 16 جولای در ورزشگاه خانگی‌اش برنابئو، کیلیان امباپه را رسما به هواداران معرفی خواهد کرد.

با اینحال مشخص نبود که امباپه بعد از معارفه‌اش چه زمانی به اردوی تیم کارلو آنچلوتی ملحق شده و تمرین خواهد کرد چرا که هنوز به صورت قطعی مشخص نشده که آیا او بینی‌اش را جراحی خواهد کرد یا می‌تواند بدون جراحی ادامه دهد.

روزنامه آ اس امروز به نقل از منابع خود گفت جواب این سوال را پیدا کرده است. این روزنامه همچنین تاریخ اولین تمرین کیلیان امباپه با هم‌تیمی‌های جدیدش در رئال مادرید را اعلام کرد.

این روزنامه می‌گوید تصمیم نهایی رئال درباره اینکه بینی امباپه باید جراحی بشود یا نه بعد از انجام تستهای پزشکی او گرفته می‌شود. تستهایی که روز سه‌شنبه هفته آینده انجام خواهد شد. با اینحال آ اس به نقل از منابع خود گفت تیم پزشکی رئال مادرید گزارش‌های مفصلی از کادر پزشکی تیم ملی فرانسه دریافت کرده که باعث شده مدیران رئال به شدت امیدوار شوند.

آنچه این گزارش آ اس را قابل قبول‌تر می‌کند این است که امباپه بعد از انجام چند بازی با ماسک محافظ، در دیدار مقابل اسپانیا در نیمه‌نهایی بدون ماسک بازی کرد و مشکل خاصی نداشت.

به این ترتیب به نظر می‌رسد که بینی کیلیان امباپه نیازی به جراحی نخواهد داشت. آ اس می‌گوید رئال مادرید تاریخ اولین تمرین ستاره فرانسوی‌اش با تیم را 6 آگوست تعیین کرده است.

امباپه هشت روز بعد از اولین تمرینش با رئال فرصت این را خواهد داشت که اولین جام خود با پیراهن سفید این تیم را به دست بیاورد. او هیچ مشکلی برای به میدان رفتن در سوپرجام اروپا مقابل آتالانتا که روز 14 آگوست برگزار می‌شود ندارد.

زمان اولین تمرین ستاره بزرگ مشخص شد / امباپه جراحی نمی‌کند، از 16 مرداد در اختیار آنچلوتی! 2
زمان اولین تمرین ستاره بزرگ مشخص شد / امباپه جراحی نمی‌کند، از 16 مرداد در اختیار آنچلوتی! 3