جمعه 10 فروردین 1403

زوج خط حمله پرسپولیس در سوپرجام مشخص شد / متفاوت‌تر از همیشه!

خبرگزاری دانشجو مشاهده در مرجع
زوج خط حمله پرسپولیس در سوپرجام مشخص شد / متفاوت‌تر از همیشه!

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، پرسپولیس در حالی فردا در سوپرجام فوتبال ایران مقابل تراکتور قرار خواهد گرفت که برای این بازی چند مهره کلیدی خود را در اختیار نخواهد داشت.

فرشاد فرجی به دلیل محرومیت انضباطی و وحید امیری و کمال کامیابی نیا به علت مصدومیت غایبان قطعی پرسپولیس در این بازی خواهند بود.

به غیر از این بازیکنان شهریار مغانلو مهاجم بلند قامت پرسپولیس که مدتی مصدوم بود به شرایط بازی رسیده ولی آمادگی بازی کردن به صورت کامل را ندارد. از همین رو یحیی روی این بازیکن ریسک نخواهد کرد و شهریار دیدار مقابل تراکتور را از روی نیمکت آغاز می‌کند. خیلی‌ها فکر می‌کردند با توجه به این موضوع و همچنین درخشش عبدی در دیدار با ذوب آهن، یحیی گل محمدی مهاجم جوان تیمش را از ابتدا بازی خواهد داد و عبدی بعد از مدت‌ها به ترکیب اصلی تیمش برمی‌گردد.

اما آنطور که از تمرینات سرخ پوشان طی روزهای گذشته خبر رسیده یحیی قصد دارد از عیسی آل کثیر و امید عالیشاه به عنوان زوج خط حمله تیمش در دیدار سوپرجام استفاده کند. امید در این فصل در پست‌های مختلفی بازی کرده و انصافا هم جزو خوب‌های پرسپولیس بود. آل کثیر هم بعد از اتمام محرومیتش نمایش‌های خوبی در لیگ قهرمانان آسیا و چند دیدار لیگ داشت و در دربی هم تک گل پیروزی بخش تیمش را مقابل حریف سنتی به ثمر رساند.