دوشنبه 2 مهر 1403

زوج موراتا و آبراهام عالی بود / ستایش کاپلو از فونسکا: چه انتخاب درستی!

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
زوج موراتا و آبراهام عالی بود / ستایش کاپلو از فونسکا: چه انتخاب درستی!

فابیو کاپلو بعد از برد میلان در دربی از پائولو فونسکا تعریف کرد و انتخاب زوج موراتا و آبراهام را کاملا به سود روسونری دانست.

به گزارش "ورزش سه"، میلان پس از شش شکست متوالی مقابل اینتر، به پیروزی در دربی بازگشت و این کار را نیز به لطف انتخاب شجاعانه پائولو فونسکا انجام داد که از همان ابتدا دو مهاجم را به میدان فرستاد. میلان گل اول را زد و سپس گل مساوی را دریافت کرد با این حال در نیمه دوم آنقدر فشار آورد تا در دقایق پایانی توسط گابیا گل برتری را زد. با این برد فونسکا از خطر اخراج نیز فرار کرد و میلان هم در جدول رده بندی به اینتر رسید.

فابیو کاپلو، سرمربی سابق روسونری، در گفتگو با گاتزتا دلو اسپورت، از مربی پرتغالی تعریف کرد: «به نظر من او شایسته بزرگترین تمجیدهاست. من استفاده از آبراهام و موراتا را خیلی دوست داشتم. آنها مهاجم مرکزی نیستند، اما فداکاری برای تیم، حرکت و سرعت جا به جایی در فضاهای باز، پرس کردن را خوب می دانند. پیروزی میلان با روحیه فداکارانه آنها آغاز شد. آن طور که من می بینم، آبراهام و موراتا می توانند زوج دائمی حمله میلان باشند.»

پیروزی در دربی مطمئناً به فونسکا آرامش بیشتری خواهد داد، به خصوص برای بازی های پیش رو.

کاپلو ادامه داد: «ما فقط در ابتدای راه قهرمانی هستیم و همه چیز هنوز در راه است. با این حال، فکر نمی کنم این شکست تاثیری روی نراتزوری داشته باشد. یک شکست ممکن است اتفاق بیفتد، حتی اگر غیرمنتظره و دردناک باشد.»

زوج موراتا و آبراهام عالی بود / ستایش کاپلو از فونسکا: چه انتخاب درستی! 2