جمعه 30 شهریور 1403

زود برمی‌گردم بچه‌ها، همینطور به پیش / پیام مبارزه‌جویانه ایسکو: این تیم دیوانه‌ام می‌کند!

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
زود برمی‌گردم بچه‌ها، همینطور به پیش / پیام مبارزه‌جویانه ایسکو: این تیم دیوانه‌ام می‌کند!

ایسکو با ستایش از رئال بتیس می‌گوید اطمینان دارد که این تیم در این فصل می‌تواند از بهترین‌های لالیگا باشد.

به گزارش "ورزش سه"، مصدومیت ایسکو پیش از شروع فصل بدترین خبری بود که هواداران بتیس می‌توانستند بشنوند. از بخت بد آنها ایسکو اخیرا وضعیت بدتری پیدا کرد و مچ پایش را به جراحی سپرد.

ستاره سابق رئال مادرید فصل گذشته ستاره بی چون و چرای بتیس بود و بارها و بارها در بازی‌های این تیم به عنوان بهترین بازیکن میدان انتخاب شد. او تا بازگشت به میادین در فصل جاری یکی دو ماه فاصله دارد ولی امروز نشان داد که از روحیه دادن به هم‌تیمی‌هایش غافل نیست.

بتیس بدون ایسکو فصل را خوب آغاز نکرد تا هواداران نگران شوند. آنها در شروع فصل دو تساوی پیاپی مقابل خیرونا و آلاوس به دست آوردند و بازی بعدی‌شان را مقابل رئال مادرید شکست خوردند. با اینحال بتیس بعد از آن به خودش آمد و در دو بازی پیاپی آلاوس و ختافه را شکست داد.

ایسکو امروز ویدیویی خطاب به هم‌تیمی‌هایش منتشر کرد و گفت:" خیلی دلم می‌خواست از شروع فصل کنار شما باشم ولی واقعیت را نمی‌شود کاری‌اش کرد. حالا دارم ریکاوری می‌کنم و می‌خواهم هر چه سریعتر پیش شما برگردم بچه‌ها. به منتقدان که غرض دارند گوش نکنید. ما خوب شروع کرده‌ایم و می‌توانیم مثل این دو بازی تا آخر فصل همینقدر خوب باشیم. بگذارید صریح بگویم: این تیم دارد دیوانه‌ام می‌کند. آفرین به شما".

زود برمی‌گردم بچه‌ها، همینطور به پیش / پیام مبارزه‌جویانه ایسکو: این تیم دیوانه‌ام می‌کند! 2