چهارشنبه 3 تیر 1405

ساخت‌وسازهایی غیرمجاز؛ آیا مجوزهای ساخت در منطقه 19 قانونی است؟

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع

تهران - ایرنا - برخی مالکان منطقه 19 پایتخت با حدود 200 ملک و زمین ادعا دارند که به واسطه مجوزهای قانونی که شهرداری منطقه به آنان داده است از سال گذشته اقدام به ساخت و ساز زمین‌های خود کرده‌اند اما هفته گذشته واحدها با مجوز دستگاه قضایی تخریب شده است، موضوعی که نگرانی مالکان را به همراه داشته و از طرفی شهردار این منطقه اقدام آنها را غیرقانونی می‌داند.