دوشنبه 16 مهر 1403

ساراگوسا و خیل به جای کارواخال و تورس / جای خالی ستاره‌های رئال و بارسا پر شد!

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
ساراگوسا و خیل به جای کارواخال و تورس / جای خالی ستاره‌های رئال و بارسا پر شد!

بلافاصله بعد از مصدوم شدن فران تورس در بازی امروز بارسا، تیم ملی اسپانیا نام او را خط زده و برایان ساراگوسا و برایان خیل را دعوت کرد.

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی اسپانیا باید در روزهای 12 و 15 اکتبر دو بازی مقابل دانمارک و صربستان انجام بدهد. دیدارهایی که در چارچوب لیگ ملتهای یوفا انجام می‌شود.

پیش از این لوئیس دلافوئنته فهرست بازیکنان دعوت شده به تیم ملی برای حضور در این دو مسابقه را اعلام کرده بود. دنی کارواخال و فران تورس در فهرست او حضور داشتند. کارواخال در دیدار دیشب رئال مادرید به شدت مصدوم شد و امروز در مسابقه بارسا و آلاوس هم شاهد مصدوم شدن و بیرون رفتن فران تورس از زمین بودیم.

دلافوئنته دقایقی بعد از مصدوم شدن فران تورس تعلل بیشتر را جایز ندانست و روی نام کارواخال و تورس خط قرمز کشید. تیم ملی اسپانیا در بیانیه‌ای اعلام کرد که به جای این دو بازیکن رئال و بارسا دو بازیکن جدید به تیم ملی اسپانیا دعوت شده‌اند: برایان ساراگوسا و برایان خیل.

برایان ساراگوسا بازیکن اوساسونا است و برایان خیل هم با پیراهن خیرونا به میدان می‌رود. آنها باید فردا خودشان را به اردوی تیم لمی در لاس روزاس معرفی کنند.

در بیانیه منتشر شده از طرف فدراسیون فوتبال اسپانیا فهرست جدید تیم ملی که فهرست نهایی است به این شرح اعلام شد.

دروازه‌بان‌ها: داوید رایا، الکس رومرو، روبرت سانچس مدافعان: پدرو پورو، مینگزا، پائو تورس، ویوین، کوبارسی، لاپورت، کوکوریا، گریمالدو هافبک‌ها: زومبیندی، الکس گارسیا، پدری، الکس بائنا، فابین، میکل مرینو مهاجمان: برایان ساراگوسا، برایان خیل، یرمی پینو، خوسلو، موراتا، اویارزابال، نیکو ویلیامز، لامین یامال

ساراگوسا و خیل به جای کارواخال و تورس / جای خالی ستاره‌های رئال و بارسا پر شد! 2
ساراگوسا و خیل به جای کارواخال و تورس / جای خالی ستاره‌های رئال و بارسا پر شد! 3