سارقان فراری در مترو دستگیر شدند
به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سرهنگ عباس کرمی راد، فرمانده یگان انتظامی مترو گفت: مأموران مترو حین گشت زنی و انجام بررسیهای ویژه خود در ایستگاه مترو متوجه حضور و تردد مشکوک دو نفر که در حال زاغ زنی افراد مسن و تردد نزدیک آنها بودند شدند. وی افزود: مأموران مظنونین را به طور نامحسوس تحت نظر داشتند که یکی از آنها قصد سرقت تلفن همراه یکی از شهروندان را داشت. مأموران با مشاهده...