چهارشنبه 4 مهر 1403

سارق مزارع و باغات کهریزک دستگیر شد

خبرگزاری مهر مشاهده در مرجع
سارق مزارع و باغات کهریزک دستگیر شد

فرمانده انتظامی شهرستان ری از دستگیری سارقان مزارع و باغات در این شهرستان، خبرداد.

فرمانده انتظامی شهرستان ری از دستگیری سارقان مزارع و باغات در این شهرستان، خبرداد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ محمدقاسم طرهانی فرمانده انتظامی شهرستان ری گفت: طرح عملیاتی تشدید مبارزه با سرقت مزارع و باغات با هدف افزایش ضریب امنیتی در شهرستان و ناامن کردن محیط برای سارقان و مالخران به اجرا گذاشته شد.

وی گفت: مأموران کلانتری 170 کهریزک با انجام اقدامات اطلاعاتی و میدانی و هدفمند کردن گشت های انتظامی و هماهنگی قضائی 2سارق حرفه ای را شناسایی و در حین سرقت از یکی ازباغات دستگیر و به کلانتری منتقل کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان ری ادامه داد: متهمان در تحقیقات و بازجویی های بعمل آمده منکر هر گونه سرقت گردید لذا با مواجهه با اسناد و مدارک ارائه شده لب به اعتراف گشودند و به سرقت از باغات ویلایی در این شهرستان اعتراف کردند و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

این مقام انتظامی در پایان با اشاره به اینکه با تجمیع پرونده های مشابه 12 مال باخته شناسایی شده اند افزود: کشف سایر جرائم احتمالی متهمان در دستور کار قرار دارد.

وی در پایان خاطر نشان کرد: برقراری نظم و امنیت مطلوب، جلب رضایتمندی شهروندان و تحقق احساس امنیت، همواره سرلوحه کار پلیس است و در این راستا از هیچ تلاشی دریغ نخواهد کرد و شهروندان نیز در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک را سریعاً به مرکز فوریت های پلیسی 110 اطلاع دهند.