چهارشنبه 18 مهر 1403

سارق موتورسیکلت دستگیر شد

خبرگزاری خبرنگاران جوان مشاهده در مرجع
سارق موتورسیکلت دستگیر شد

سرهنگ رسول بهرامی سرکلانتر ششم پلیس پیشگیری پایتخت اظهار داشت: در پی شکایت یکی از شهروندان در خصوص سرقت موتورسیکلت و دوچرخه از پارکینگ منزل خود ماموران کلانتری 121 سلیمانیه دست به کار شدند و اقدام به جمع آوری فیلم‌های ضبط شده از طریق دوربین‌های مدار بسته در محلی که سرقت رخ داده است، نمودند.

وی بیان کرد: پس از بررسی فیلم‌های دوربین‌های مدار بسته ماموران پلیس موفق به شناسایی چهره سارق شدند و دستگیری سارق در دستور کار پلیس قرار گرفت.

سرهنگ بهرامی ادامه داد: ماموران پلیس متوجه فردی در حال پرسه زنی در محله بیسیم شده و با شگرد‌های نوین پلیسی تشخیص داده که وی، سارق پارکینگ منزل مسکونی فوق می‌باشد. در یک اقدام غافل گیرانه فورا نسبت به دستگیری وی اقدام نموده و وی را به کلانتری منتقل نمودند.

این مقام انتظامی ابراز داشت: در تحقیقات اولیه وی به جرم خود اعتراف کرده و برای سیر روند قانونی رسیدگی به پرونده وی تحویل مراجع قضایی گردید و دستگیری مالخر این پرونده در دستور کار پلیس قرار دارد.

سرهنگ بهرامی در پایان به شهروندان توصیه نمود: نسبت به ایمن سازی انباری‌های منزل مسکونی از شگرد‌های مختلف اقدام نمایند و در صورت مشاهده موارد سرقت و دزدی فورا با سامانه 110 تماس بگیرند.