سه‌شنبه 12 تیر 1403

سامانه‌های هوشمند امداد در خدمت توزیع عادلانه منابع بین نیازمندان

خبرگزاری مهر مشاهده در مرجع
سامانه‌های هوشمند امداد در خدمت توزیع عادلانه منابع بین نیازمندان

رییس مرکز توسعه فناوری اطلاعات، امنیت و هوشمندسازی کمیته امداد گفت: سامانه‌های جدید کمیته امداد می‌تواند در توزیع عادلانه منابع و راستی‌آزمایی نیازمندان بسیار کمک کننده باشد.

رییس مرکز توسعه فناوری اطلاعات، امنیت و هوشمندسازی کمیته امداد گفت: سامانه‌های جدید کمیته امداد می‌تواند در توزیع عادلانه منابع و راستی‌آزمایی نیازمندان بسیار کمک کننده باشد.

به گزارش خبرگزاری مهر، مجتبی ذنوبی در بازدید از غرفه کمیته امداد در نمایشگاه الکامپ، افزود: سرعت در خدمات، حفظ شأن و منزلت مددجویان، کاهش هزینه، توزیع عادلانه و جلوگیری از انحراف منابع و همچنین نیازسنجی دقیق از جمله ویژگی‌های استفاده از فناوری اطلاعات در حوزه خدمات است.

وی با اشاره به حضور کمیته امداد در بیست و هفتمین نمایشگاه الکامپ (نمایشگاه بین‌المللی الکترونیک، کامپیوتر و تجارت الکترونیک) اظهار کرد: این نمایشگاه محل مناسبی برای آگاهی‌سازی در خصوص دستاوردهای کمیته امداد در حوزه خدمات دیجیتال است.

رئیس مرکز توسعه فناوری اطلاعات، امنیت و هوشمندسازی کمیته امداد با اشاره به استقبال مخاطبان از برنامه‌های هوشمندسازی کمیته امداد، خاطرنشان کرد: غرفه کمیته امداد متشکل از مجموعه‌های مختلف امداد از جمله سامانه سها، صندوق امداد ولایت، سامانه حیات و دیگر بخش‌های امداد، میزبان بازدیدکنندگان قابل قبولی بود.

همچنین به گفته او، دیدگاه و بازخورد بازدیدکنندگانی که از اتاق واقعیت مجازی (vr) غرفه امداد استفاده کردند بسیار مثبت بود و باعث شد که دیدگاه‌های متفاوتی از خدمات کمیته امداد در حوزه توانمندسازی، مددجویی و خیر و احسان ایجاد شود.

وی ادامه داد: طبق بازخوردی که روز نخست از بازدیدکنندگان داشتیم، همگی اذعان داشتند که کمیته امداد توانسته دستاوردهای مناسبی در حوزه فناوری اطلاعات و انتقال این دستاوردها به حوزه خدمت به مددجویان و جامعه داشته باشد.

رئیس مرکز توسعه فناوری اطلاعات، امنیت و هوشمندسازی کمیته امداد، افزود: سامانه‌هایی مانند سها که تازه به مجموعه کمیته امداد اضافه شده‌اند می‌تواند در توزیع عادلانه منابع و راستی‌آزمایی نیازمندان بسیار کمک کننده باشد.

وی ادامه داد: سامانه مهربانی به عنوان بازوی خیرین و سامانه‌ای در جهت خیر و احسان به عنوان درگاهی برای فراهم کردن شرایط برای نیکوکاران در جهت کمک‌رسانی شفاف طراحی شده است.

رئیس مرکز توسعه فناوری اطلاعات، امنیت و هوشمندسازی کمیته امداد در پایان تاکید کرد: حرکت در مسیر هوشمندسازی و فناوری‌های دیجیتال یک واقعیت اجتناب‌ناپذیر به خصوص در حوزه خدمات به محرومان و نیازمندان است که امروز کمیته امداد خود را در این مسیر قرار داده است.