چهارشنبه 6 تیر 1403

سامی خدیرا، مدیر ورزشی پشت پرده ولفسبورگ / ستاره نسل طلایی آلمان مدیر می‌شود

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
سامی خدیرا، مدیر ورزشی پشت پرده ولفسبورگ / ستاره نسل طلایی آلمان مدیر می‌شود

سامی خدیرا، ستاره سابق فوتبال آلمان و از اعضای نسل طلایی این کشور، به زودی به عضویت در هیئت‌مدیره یک باشگاه بوندس‌لیگایی درمی‌آید.

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه ولفسبورگ بعد از منصوب شدن پیتر کریستیانسن به عنوان رئیس جدید باشگاه قصد دارد تغییرات گسترده‌ای در کادر مدیریتی باشگاه ایجاد کند. آنها در قدم بعدی به دنبال استخدام سامی خدیرا به عنوان مشاور ارشد و عضو هیئت‌مدیره ولفسبورگ هستند.

خدیرا که از ستاره‌های سابق تیم ملی آلمان و از اعضای نسل طلایی فوتبال این کشور است که در سال 2014 جام جهانی را بالای سر برده در حال حاضر به عنوان مشاور مدیریت باشگاه اشتوتگارت فعالیت می‌کند.

خدیرا در فصلی که گذشت در نقل و انتقالات باشگاه اشتوتگارت تاثیرگذار بود ولی گفته می‌شود ولفسبورگ به او پیشنهاد داده که در این باشگاه نقشی مهم‌تر و تاثیرگذارتر به عهده بگیرد. روزنامه بیلد می‌گوید خدیرا در صورت پذیرفتن پیشنهاد ولفسبورگ عملا مدیر ورزشی این باشگاه خواهد شد.

بعد از منصوب شدن میروسلاو کلوزه، یکی دیگر از ستاره‌های نسل طلایی آلمان، حالا خدیرا هم قرار است به شکلی موثرتر در فوتبال باشگاهی این کشور فعالیت کند. باید دید آیا در ادامه خدیرا هم مثل کلوزه به دنبال مربی‌گری خواهد رفت یا ترجیح می‌دهد فعالیتش را در مدیریت فوتبال ادامه دهد؟

سامی خدیرا، مدیر ورزشی پشت پرده ولفسبورگ / ستاره نسل طلایی آلمان مدیر می‌شود 2
سامی خدیرا، مدیر ورزشی پشت پرده ولفسبورگ / ستاره نسل طلایی آلمان مدیر می‌شود 3