یک‌شنبه 15 مهر 1403

سانتیاگو مورینیو:/ هنوز باورم نمی‌شود قرار است در لالیگا بازی کنم!

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
سانتیاگو مورینیو:/ هنوز باورم نمی‌شود قرار است در لالیگا بازی کنم!

سانتیاگو مورینیو، مدافع 21 ساله اروگوئه‌ای، ماه گذشته به اتلتیکو به توافق رسید و در اردوی پیش فصل این تیم حاضر خواهد شد.

به گزارش "ورزش سه"، دیه‌گو سیمئونه برای فصل بعد یک مدافع جوان اروگوئه‌ای در اختیار خواهد داشت و باید در پیش فصل تصمیم بگیرد که او را به تیمی دیگر برای بیشتر شدن تجربه‌اش قرض بدهد یا او را وارد فهرست تیم اول اتلتیکو کند.

سانتیاگو مورینیو که برای راسینگ مونته‌ویدئو بازی می‌کند، ماه گذشته وارد مادرید شد تا در تست‌های پزشکی اتلتیکو شرکت کند. سپس رسانه های اسپانیایی خبراز قطعی شدن انتقال او دادند و اینکه با باز شدن پنجره نقل و انتقالات تابستانی 2023 همه چیز رسمی می شود. او یک مدافع میانی است و ایده اولیه اتلتیکو قرض دادن او به یک تیم اروپایی است اما همچنان ممکن است سیمئونه او را برای تیم اول حفظ کند. او خریدی برای آینده باشگاه است.

مورینیو که اخیرا توانست برای تیم ملی کشورش نیز به میدان برود، هنوز این انتقال را باور ندارد. او به آاس گفت: «من 21 ساله هستم و هنوز سال های زیادی در فوتبال پیش رو دارم. برای من سخت است باور کنم، قرار است در لالیگا برای تیم بزرگی مثل اتلتیکو بازی کنم. تا 4 جولای (دو هفته دیگر) در مونته ویدئو می مانم و سپس به اسپانیا سفر می کنم.»

مورینیو ادامه داد: «در این مدت با پروفسور اورتگا (بدنساز اتلتیکو) در تماس بوده ام و او به من برنامه تمرینی ویژه ای داده است. من با خوزه خیمنس (مدافع اروگوئه ای اتلتیکو) هم صحبت کردم. او برای هر چیزی که نیاز داشتم در دسترس بود و من واقعاً از این لطف او متشکرم.»

سانتیاگو مورینیو:/ هنوز باورم نمی‌شود قرار است در لالیگا بازی کنم! 2
سانتیاگو مورینیو:/ هنوز باورم نمی‌شود قرار است در لالیگا بازی کنم! 3