سه‌شنبه 12 تیر 1403

ساکت الهامی در چه صورت به نساجی باز می گردد؟

خبرگزاری مهر مشاهده در مرجع
ساکت الهامی در چه صورت به نساجی باز می گردد؟

سرمربی فصل گذشته تیم فوتبال نساجی تنها در یک صورت به این باشگاه باز خواهد گشت.

سرمربی فصل گذشته تیم فوتبال نساجی تنها در یک صورت به این باشگاه باز خواهد گشت.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال نساجی در فصل گذشته رقابت‌های لیگ برتر فراز و نشیب‌های زیادی داشت و این تیم که کار خود را با سید مهدی رحمتی آغاز کرده بود به دلیل کسب نتایج ضعیف این مربی پیش از اتمام نیم فصل اول از سمت خود کناره‌گیری کرد و پس از تو «آلکاراز» اسپانیایی عهده دار نساجی شد که این مربی هم نتوانست انتظارات را برآورده ساز و با توافق دوطرفه از جمع نساجی چی ها جدا شد.

با جدایی آلکاراز، رضا حدادیان مالک باشگاه نساجی که رابطه بسیار خوبی با ساکت الهامی دارد، او را به عنوان سرمربی جدید این تیم برگزید و تیم نساجی با هدایت الهامی عملکرد خوبی را از خود به نمایش بگذارد و در پایان لیگ با کسب 29 امتیاز در رده دوازدهم جدول قرار گرفت.

با پایان فصل بیست و سوم، مالک باشگاه نساجی به دلیل عدم حمایت از باشگاه داری خصوصی و مشکلاتی که در این راه وجود دارد تصمیم به واگذاری مالکیت این باشگاه کرد و همین موضوع باعث شد تا الهامی نیز از ادامه حضور در نساجی کناره‌گیری کند.

حدادیان همچنان مصمم به واگذاری نساجی است و قصد دارد این باشگاه را به مجموعه‌ای که توانایی اداره کردن آن را دارد واگذار کرد و در این خصوص پیشنهاداتی را نیز دریافت کرده است.

الهامی که رابطه بسیار دوستانه‌ای را با حدادیان دارد در صورتی که این فرد راضی به ادامه فعالیت در لیگ برتر باشد، به نساجی باز خواهد گشت و بار دیگر هدایت این تیم پر طرفدار را برعهده می‌گیرد.