جمعه 15 تیر 1403

سایت های آگهی املاک آنی گاه

وب‌گاه گسترش مشاهده در مرجع
سایت های آگهی املاک آنی گاه

 

امروزه ثبت آگهی املاک و مستغلات در سایت‌های مختلف، یکی از روش‌های تبلیغات موثر برای جذب مشتریان جدید به شمار می‌آید. از آنجایی که مردم تمایل بیشتری به فعالیت در فضای مجازی دارند، درج تبلیغات در دنیای وب، یک ابزار بازاریابی قدرتمند شناخته می‌شود. در ادامه با بهترین سایت های آگهی املاک آشنا خواهید شد. امیدواریم با مطالعه مطلب پیش‌رو و استفاده بهینه از اینترنت، بهترین و مطمئن‌ترین معامله ملکی را تجربه کنید.

لیست سایت های معروف آگهی املاک

سایت‌های آگهی املاک، خدمات ارزنده‌ای را در اختیار فروشندگان و خریداران قرار می‌دهند. به همین دلیل، به هیچ وجه نمی‌توان تاثیر دنیای اینترنت را در معاملات املاک نادیده گرفت. در ادامه چند نمونه از بهترین و معروف‌ترین پلتفرم‌های درج آگهی املاک را معرفی کرده‌ایم:

1- دیوار، پلتفرمی سریع و مطمئن برای خانه دار شدن:

دیوار، یکی از باتجربه‌ترین و معروف‌ترین پلتفرم‌های ثبت آگهی خرید و فروش ملک و زمین در ایران است. این بستر اینترنتی به شما عزیزان در هر کجای کشور خدمت‌رسانی می‌کند. البته در دیوار می‌توان هر وسیله دیگری را نیز به فروش گذاشته یا خریداری کرد.

این پلتفرم به تازگی قابلیت‌های جدیدی همچون نردبان را به لیست خدمات خود اضافه کرده است. قابلیت نردبان به کاربران اجازه می‌دهد که تبلیغات خود را با پرداخت هزینه از سایرین متمایز کنند. دیوار همچنین امکانات بیشتری را نسبت به کاربران عادی در اختیار کسب‌وکارهایی مانند مشاورین املاک قرار داده است.

2- کیلید، سایت تخصصی در حوزه املاک:

وب سایت کیلید به صورت تخصصی در زمینه رهن، اجاره، خرید و فروش ملک و زمین فعالیت دارد. در تبلیغات منتشر شده در این پلتفرم، اطلاعات جامع و کاملی از جمله تصاویر ملک، قیمت، متراژ و غیره درج می‌شود. همچنین روند تغییر قیمت‌ها نیز در قالب یک نمودار به کاربران نمایش داده خواهد شد. کاربران با بررسی این نمودار می‌توانند قیمت ملک را با شاخص کل شهر یا محله مقایسه کنند. فیلترهای جست‌وجوی متعدد و تعداد بالای بازدیدکنندگان در هر ماه نیز از دیگر شاخصه‌های این وب‌سایت هستند.

3- شیپور، بستری برای خرید و فروش آسان:

یکی دیگر از شناخته شده‌ترین سایت‌های ثبت آگهی در ایران شیپور نام دارد. در این پلتفرم علاوه بر انتشار تبلیغ املاک و مستغلات، می‌توانید وسایل خانگی، خودرو، لوازم دیجیتال و غیره را نیز به فروش برسانید. رایگان بودن ثبت آگهی، سرعت بارگذاری قابل قبول و سهولت استفاده از جمله مهمترین ویژگی‌های این سایت هستند.

4- دونبش، راهنمای مطمئن در مسیر معامله ملک:

سایت دونبش را می‌توان از قدیمی‌ترین سایت‌های تخصصی در حوزه ثبت آگهی خرید مسکونی و تجاری در ایران دانست. مالکین و مشاورین املاک محترم می‌توانند 5 تبلیغ اول خود در این پلتفرم را به صورت رایگان ثبت کنند. کسب‌وکارها برای ادامه فعالیت خود در این بستر و بهره‌مندی از قابلیت‌های مختلف آن، نیاز به پرداخت اشتراک ماهانه یا سالانه دارند.

ثبت رایگان آگهی املاک در آنی گاه

چه قصد شما ثبت تبلیغ فروش آپارتمان باشد و چه زمین یا ویلا، پیدا کردن بستری مطمئن برای انتشار آن بسیار مهم است. برخی از مهمترین امکانات کاربردی ارائه شده در وب‌سایت anigah عبارتند از:

  • ارائه دسته‌بندی‌های مختلف: در وب‌سایت آنی‌گاه، دسته‌بندی‌های متفاوتی برای پروژه‌های ساخت‌وساز و همچنین فروش و اجاره در نظر گرفته شده است. این ویژگی به خریداران و فروشندگان اجازه می‌دهد که به راحتی با یکدیگر ارتباط برقرار کرده و برای پیدا کردن ملک مناسب دچار مشکل نشوند.
  • انتخاب نوع ملک و پروژه: در آنی‌گاه می‌توانید نوع ملک مورد نظر خود را انتخاب کنید. برای مثال در دسته فروش مسکونی می‌توانید آگهی‌های فروش آپارتمان، ویلا، زمین و غیره را به آسانی مشاهده نمایید.
  • اطلاعات کامل از ملک: مهمترین بخش از آگهی‌های مربوط به املاک و مستغلات، بخش اطلاعات و توضیحات است. آنی‌گاه برای کوچکترین جزئیات نیز اهمیت قائل است. این جزئیات به فروشندگان کمک خواهد کرد که بهترین تبلیغات رایگان را ثبت کنند.
  • امنیت بالای معاملات و پشتیبانی: قابلیت دسترسی آسان و امنیت بالا را نیز می‌توان از دیگر ویژگی‌های مثبت آنی‌گاه به حساب آورد. شما عزیزان در هر کجای ایران می‌توانید روی خدمات ارائه شده در این پلتفرم حساب باز کرده و نسبت به درج تبلیغات فروش ویلا، زمین و مغازه اقدام کنید.

با توجه به امکانات مطرح شده می‌توان نتیجه گرفت که فعالیت در این بستر امن به منظور جذب مشتری‌های واقعی بسیار آسان و لذت‌بخش است.

در صورتی که قصد خرید یا فروش ملکی را دارید، از سایت های آگهی املاک معتبر و پربازدید همچون آنی‌گاه کمک بگیرید. این روش یکی از آسان‌ترین، سریع‌ترین و امن‌ترین راه‌های جذب مشتری است.

سایت های آگهی املاک آنی گاه 2
سایت های آگهی املاک آنی گاه 3