سه‌شنبه 12 تیر 1403

ستاره آلمانی رئال مشتاق رویارویی با اسپانیاست!

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
ستاره آلمانی رئال مشتاق رویارویی با اسپانیاست!

آنتونیو رودیگر، ستاره آلمانی رئال مادرید، می‌گوید مشتاق بازی برابر اسپانیا در یورو است.

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی آلمان شب گذشته در چارچوب مسابقات مرحله یک هشتم رقابت‌های جام ملت‌های اروپای 2024 روبروی تیم ملی دانمارک به میدان رفت و موفق شد با دو گلی که کای هاورتز از روی پنالتی و جمال موسیالا به ثمر رساندند برابر این تیم به پیروزی برسد و راهی مرحله بعدی شود.

رودیگر یکی از بهترین بازیکنان آلمان در این بازی بود و عملکرد درخشانی که در خط دفاعی این تیم به نمایش گذاشت باعث شد که کارشناسان یوفا هم جایزه بهترین بازیکن زمین را پس از سوت پایان بازی به او اهدا کنند تا مشخص شود که چه نقش مهمی در این دیدار برای تیمش ایفا کرده است.

این ستاره آلمانی که در ترکیب رئال مادرید توپ می‌زند حالا خودش را برای بازی آلمان در مرحله یک چهارم نهایی یورو 2024 آماده می‌کند که با برنده دیدار دو تیم ملی اسپانیا و گرجستان برگزار خواهد شد می‌تواند بازی بسیار جذابی برای او باشد.

رودیگر پس از پایان بازی شب گذشته در پاسخ به سوالی در این باره به خبرنگاران گفت: «بازی برابر اسپانیا در یک چهارم نهایی؟ بله، البته که دوست دارم با این تیم روبرو شوم. من سه دوست در این تیم دارم، بنابراین فکر می‌کنم که بازی بسیار خوبی خواهد شد اما اسپانیا اول فردا باید با گرجستان بازی کند.»

ستاره آلمانی رئال مشتاق رویارویی با اسپانیاست! 2